A Facebook és a Google magasról tesz a magyar reklámadóra?
Úgy fest, hogy a Facebook-féle cégeket – azaz amelyek nem telepdnek meg itt, de közölnek magyar nyelvű hirdetéseket – egyelőre hidegen hagyja a reklámadó.
Úgy fest, hogy a Facebook-féle cégeket – azaz amelyek nem telepdnek meg itt, de közölnek magyar nyelvű hirdetéseket – egyelőre hidegen hagyja a reklámadó.
Hátborzongató végignézni azokat a szelfiket, melyek elkészülte után nem sokkal meghaltak a szereplők, olykor pont azért, mert a szelfizéssel voltak elfoglalva.
Szerda este fél 10 körültől mintegy fél órán át volt elérhetetlen a Facebook közösségi oldal, amit se gépen, se mobilon nem lehetett betölteni.
Kis túlzással még olyanok is verseket olvasnak az elmúlt napokban, akik önszántukból még egyetlen kötetet sem vettek a kezükbe. A jegesvödrös videókhoz hasonlóan a a Facebookos verscunami is csak képmutatás? Jót tesz-e a költészet megítélésének a verskihívás, és amúgy olvas-e egyáltalán verset, ismer-e kortárs költőket a magyar?
Úgy tűnik sem a felsőfokú végzettség, sem a kor nem kritérium a legnépszerűbb közösségi oldalnál.
A Facebook nemrég felvásárolta, most pedig már csak az a kérdés, hogy mikor hagyja le a Facebookot. Ugye van tippje, hogy miről van szó?
A Twitter és a Facebook felhasználói fontos aktuális kérdésekben kevésbé szívesen osztják meg véleményüket az interneten és a való életben is óvatosabbak. Úgy tűnik, a közösségi média ilyen tekintetben öncenzúrára ösztönöz – derült ki egy új felmérésből.
Nem egyszer előfordul, hogy visszavonnánk egy Facebook-oldalnak adott like-ot. Egy ingyenes webszolgáltatás azt ígéri, hogy a segítségével gyorsan megtehetjük ezt. Kipróbáltuk, de nem voltunk elragadtatva.
Már nem egy, hanem két fotós alkalmazás is jóval népszerűbb a közösségi médiát leginkább meghatározó felhasználók körében, mint egy régi motoros.
Gyorsan válaszolunk, és nagyon türelmesek vagyunk, ha üzenetváltásról van szó, ez derül ki legalábbis kérdőívünkből, amiben az olvasóink smsezési, skype-olási és egyéb chatelési szokásaira voltunk kíváncsiak. De találtunk megoldást is arra, hogy miként lehet kicsikarni a választ attól, aki nem hajlandó időben reagálni.
Az alsó határ 500 dollár, a felső akár a csillagos ég – a Facebook nem sajnálja a pénzt attól, aki hibát talál a nagy dobásnak szánt termékében.
Mai szemmel még a leghíresebb honlapok első dizájnjai is borzasztóan néznek ki. Íme egy válogatás róluk.
Két lépéssel próbálja csökkenteni a felhasználókat idegesítő kattintásvadász megosztásokat a Facebook. Azt ígérik, hamarosan kevesebb lesz az üzenőfalainkon az ilyen tartalom.
Érdekes, hasznos újítást tesztel a Facebook, megpróbálják egyértelművé tenni, hogy melyik hír származik komolytalan/szatirikus oldalakról.
Hideget-meleget kapott Tereskova a Facebookon, miután beszólt a kritikusának, aki az Orbán-portréi miatt bírálta. Estére elérhetetlenné vált a festőnő oldala.
Nekiment az Orbán-portrékkal nagyot dobó Tereskova az őt bíráló költőnőnek, Tóth Krisztinának, akit „ragyásnak” nevezett. Tóth szerint az egykoron tehetséges festőnőt csak a pénz érdekli, Tereskova szerint a költőnő csak irigykedik rá.
A Sziget mindenkiből, vérmérsékletétől függően negatív vagy pozitív reakciókat vált ki, de a fesztivál hivatalos Facebook-oldalát üzemeltetők becsülettel állják a sarat, és igyekeznek az oldalon felvetett problémákra, panaszokra megnyugtatóan reagálni. Válogatásunk következik a legviccesebb vagy legtanulságosabb komment-vitákból.
Ősztől vége az olyan akcióknak, amelyek egy Facebook-oldal lájkolásáért cserébe férhettünk hozzá egy nyereményjátékhoz, egy cikkhez vagy más tartalomhoz.
A Facebook-alkalmazások üzenetküldő funkciójának kikapcsolása és a különálló Messenger alkalmazás erőltetése miatt egyre több felhasználó háborog.
A Longcat, azaz Hosszúmacska című kép tényleg hosszú. De százezrek imádják.