Csatlakozik a Forma–1 mezőnyéhez az Audi
A német gyártó 2026-tól száll be a száguldó cirkuszba.
A német gyártó 2026-tól száll be a száguldó cirkuszba.
Nem ez az első eset, hogy az F1-es Ferrarira hajazó autó feltűnik a cseh autópályán.
A nyolcvanas évek poszterautójának tunigváltozatából végképp nem sok készült, most eladó az egyik.
A Red Bull holland világbajnoki címvédője immár 80 ponttal vezeti a pontversenyt.
Az egész mezőnyt meglepte a Mercedes versenyzője azzal, hogy megnyerte a Formula–1-es Magyar Nagydíj időmérő edzését.
Jól nyitott a Ferrari a Hungaroringen: az első szabadedzést Carlos Sainz, a másodikat Charles Leclerc nyerte meg.
Idén nem valószínű, hogy meg fog dőlni a tavaly elért F1-es rekordidő.
A kompakt fényhidat kapott rendőrautó kevesebb mint 3,5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet és bőven több mint 300 km/h a végsebessége.
A bőven 800 lóerő feletti sportkocsit erősen ajánlott bukósisakban vezetni.
Az óra szíja vastagabb, mint maga a mechanikus időmérő szerkezet.
Az erősítőkúrán átesett plugin hibrid újdonság teljesítménye jelentősen meghaladja az 1000 lóerőt.
Néha még egy 8 milliárd forintos autót is meg kell hajtani, ha már versenyautónak született.
A megfelelő pénzmennyiség birtokában most bárki lecsaphat erre a remek állapotnak örvendő 30 éves olasz szupersportkocsira.
A tökéletesen élethű kivitelezésnek és az aprólékos kézimunkának alaposan megkérik az árát.
Kétségtelen, hogy egy ilyen, hétköznap is használható autó teljesen új, szélesebb vásárlóközönséget hoz egy márkának, mint a hagyományos sportkocsik, de a maranellóiaknál nem elsődleges cél a daraszám növelése.