Őrült ötlet pickupot faragni a Ferrari méregdrága szabadidő-autójából?
Egyelőre csak egy magyar dizájner munkája az egész, de ki tudja, egyszer bármi megtörténhet.
Egyelőre csak egy magyar dizájner munkája az egész, de ki tudja, egyszer bármi megtörténhet.
A nyitott tetős olasz sportkocsi mozgatásáról egy magas fordulatszámú V12-es szívó benzinmotor gondoskodik.
A magyar adóhatóság köröztette a kocsit.
A játékgyártó a francia, az olasz és a német autók kis rajongóira egyaránt gondol.
A szupersportos olasz szabadidő-autó V12-es motorja bőven több mint 700 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
A remek biturbó V6-os benzinmotorban sikerült még találni néhány extra lóerőt.
Újabb lépést tett második világbajnoki diatala felé a címvédő Max Verstappen, aki Monzában, a Ferrari hazai versenyén is győzni tudott.
Az újkori GTO 200 lóerővel erősebb a 80-as évekbeli eredeti modellnél.
A német gyártó 2026-tól száll be a száguldó cirkuszba.
Nem ez az első eset, hogy az F1-es Ferrarira hajazó autó feltűnik a cseh autópályán.
Egy Riva Ribelle ára nagyjából 2,6 millió eurónál kezdődik.
A nyolcvanas évek poszterautójának tunigváltozatából végképp nem sok készült, most eladó az egyik.
Igencsak hangsúlyos kérdés olyan autóknál, amelyek léte a száguldásról szól.
A Red Bull holland világbajnoki címvédője immár 80 ponttal vezeti a pontversenyt.
Az egész mezőnyt meglepte a Mercedes versenyzője azzal, hogy megnyerte a Formula–1-es Magyar Nagydíj időmérő edzését.
Jól nyitott a Ferrari a Hungaroringen: az első szabadedzést Carlos Sainz, a másodikat Charles Leclerc nyerte meg.
Idén nem valószínű, hogy meg fog dőlni a tavaly elért F1-es rekordidő.
A kompakt fényhidat kapott rendőrautó kevesebb mint 3,5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet és bőven több mint 300 km/h a végsebessége.
A Ferrarinak megint megvolt a lehetősége a győzelemre, de megint nem tudott élni vele. Verstappennek az ölébe hullott a győzelem.
A bőven 800 lóerő feletti sportkocsit erősen ajánlott bukósisakban vezetni.