Zsivány szlovák rendszámot kapott a 600 millió forintos budapesti hiperautó
Josh Cartu büszkén vállalja, hogy immár nem magyar rendszámmal használja szuperritka Ferrariját.
Josh Cartu büszkén vállalja, hogy immár nem magyar rendszámmal használja szuperritka Ferrariját.
A Toyota tulajdonosa nem sajnált sem pénzt, sem időt, sem energiát, és Ferrari-dizájnt adott a pickupnak.
Azon ritka kivétel egy ilyen videó, amikor még a hivatalos promociós anyag is érdekes.
Enzo Ferrari 1947-ben készítette el a 125 S-t, ami máig az egyik legszebb Ferrari mind közül.
Az amerikai Sacramentóban van egy igazán szomorú hely, ahonnan minden, autót szerető ember csak nagy szívfájdalommal tud kijönni.
John Surtees, aki motorversenyzőként hétszer, F1-es versenyzőként pedig egyszer nyert világbajnoki címet, 83 éves volt.
Nagyon úgy néz ki, hogy hamarosan Magyarországra érkezik a 812 Superfast egyik első példánya.
A vizes aszfalton valószínűleg megcsúsztak a hideg gumik, ami a Ferrari 458 Italai vesztét okozta.
70 millió forintért árulják azt a Ferrarit, amit egy 1932-es Forddal boronáltak össze, és ami bár késznek tűnik, valójában nem fejezték be.
A barcelonai F1-teszten járva nemcsak a versenypályán, mellette is láttunk – és fotóztunk – érdekes autókat.
Olvasónk épp vezeti tanult a forgalomban, amikor egyszer csak kikanyarodott elé a két Ferrari.
Egy ismert virtuáldizájner megálmodta, milyen lenne, ha a legvadabb luxusautókból pickup változat is készülne.
A Ferrari egyik alkalmazottja egy olyan szerkezetet talált az egyik autóban, amivel vissza lehet pörgetni a digitális kilométerórát. A cég válaszul kirúgta a férfit.
Péntek reggel bemutatta új F1-es autóját a Ferrari istálló. Az SF70H-t már kipróbálhatta Kimi Räikkönen is.
Vajon ez lesz az az autó, mellyel Vettelék végre révbe érnek, és maguk mögé utasítják a Mercedest és a Red Bullt?
Az egykori világbajnok nehézsúlyú bokszoló Mike Tyson úgy vigyázott a Ferrari F50-re, mint a szeme fényére.
A Ferrari 812 Superfast néven bemutattak egy új V12-es, turbó nélküli modellt a maranellóiak. A kocsi – leszámítva a LaFerrarit – a valaha készült legerősebb sorozatgyártású Ferrari a cég 70 éves történetében.
Bőség zavara és luxus: nincs olyan kérés, amit ne tudnának teljesíteni az ügyfeleknek.
Hűtőkamrában fagyoskodtunk és rengeteg egyéb teszten is részt vettünk, hogy alaposan megismerkedjünk a hazai szürkeállomány által fejlesztett csúcskategóriás üléskomforttal.
A jelek szerint a méregdrága autókba is került a Takata veszélyes alkatrészéből.