A manuális váltója miatt ér egy vagyont ez a 11 éves Ferrari
Összesen 559 darabot készítettek a nyitható tetejű 575 Superamericából, de csak 43 példány kapott hatfokozatú manuális váltót.
Összesen 559 darabot készítettek a nyitható tetejű 575 Superamericából, de csak 43 példány kapott hatfokozatú manuális váltót.
Az már biztos, hogy érkezik, most azt is megnézhetjük, milyen lesz.
Kiosztották a díjakat, az olasz autógyár kapta a megtisztelő címet.
Nem tudni, hogy mennyit fizetett a rejtélyes megrendelő az egyedi építésű Ferrari 458 MM Speciale-ért, de az biztos, hogy szívdöglesztő autóval gyarapította a sportkocsik elitklubját.
A 360 Modena glóriája lehet, hogy kicsit halványulóban van már, de szerencsére a tuningcégek még bőven látnak benne fantáziát. Ilyen az egyik legextrémebb karosszéria-módosításokat kínáló Liberty Walk is.
A rendőrség a vasárnapi Nagy Futam autós bemutatója miatt nyomozást indított - erősítette meg a Budapesti Rendőr-főkapitányság (BRFK) szerda este az RTL Klub Híradójában elhangzottakat.
Régóta pletykálnak az eddigi legütősebb Ferrari nyitott tetős változatáról. Most kiderült: igazak voltak a hírek.
Soha nem volt még olyan erős első negyedéve az olaszoknak, mint 2016-ban.
Összesen 34 pályaversenyautó és 13 F1-es versenygép vett részt azon a kétnapos rendezvényen, amit az olaszok szerveztek a kiemelt ügyfeleiknek a mugellói versenypályára.
Persze nem mindegy, milyen az a használt autó. Ebből például csak 10 darab készült.
A német tuningcég bemutatta a hírhedt N Largo tuningcsomag továbbfejlesztett változatát, amit a Ferrari F12 Berlinettához terveztek.
Legutóbb például egy kétnapos találkozóra hívták meg őket az Arab-sivatagba, ahol egy videót is készült az eseményről.
Igazi gyűjtői darab a 670 lóerős 599 GTO, hiszen annak idején még a legendás Enzónál is gyorsabb volt a Ferrari házi tesztpályáján. Az eladásra szánt példány legnagyobb vonzereje viszont a futásteljesítménye: a tulajdonosa csupán 180 kilométert tett meg vele.
Nemrég még úgy nyilatkozott, jövőre is lehet Forma–1-es futam Monzában, most azonban ennek ellenkezőjéről beszélt.
Csoda, hogy a pilóta csak kisebb horzsolásokkal úszta meg a balesetet.
A gépjárműgyártók üzemei közt vannak igen látványosak, íme egy csapatnyi belőlük.
Úgy tűnik, igazak voltak a korábbi pletykák, és tényleg mesterkednek valamiben a Ferrari háza táján.
New York állam kormányzója dicsérni akarta a buszt, ehelyett csúnyán beégett.
Elég korrekt multimédiás egység került a Ferrari legújabb autójába a GTC4Lussoba.
Sergio Marchionne mereven elzárkózik a két legjellemzőbb fejlesztési iránytól.