Így mulat a Corse Clienti. Édes az élet a Ferrari kiemelt ügyfeleinek
Összesen 34 pályaversenyautó és 13 F1-es versenygép vett részt azon a kétnapos rendezvényen, amit az olaszok szerveztek a kiemelt ügyfeleiknek a mugellói versenypályára.
Összesen 34 pályaversenyautó és 13 F1-es versenygép vett részt azon a kétnapos rendezvényen, amit az olaszok szerveztek a kiemelt ügyfeleiknek a mugellói versenypályára.
Persze nem mindegy, milyen az a használt autó. Ebből például csak 10 darab készült.
A német tuningcég bemutatta a hírhedt N Largo tuningcsomag továbbfejlesztett változatát, amit a Ferrari F12 Berlinettához terveztek.
Legutóbb például egy kétnapos találkozóra hívták meg őket az Arab-sivatagba, ahol egy videót is készült az eseményről.
Igazi gyűjtői darab a 670 lóerős 599 GTO, hiszen annak idején még a legendás Enzónál is gyorsabb volt a Ferrari házi tesztpályáján. Az eladásra szánt példány legnagyobb vonzereje viszont a futásteljesítménye: a tulajdonosa csupán 180 kilométert tett meg vele.
Nemrég még úgy nyilatkozott, jövőre is lehet Forma–1-es futam Monzában, most azonban ennek ellenkezőjéről beszélt.
Csoda, hogy a pilóta csak kisebb horzsolásokkal úszta meg a balesetet.
A gépjárműgyártók üzemei közt vannak igen látványosak, íme egy csapatnyi belőlük.
Úgy tűnik, igazak voltak a korábbi pletykák, és tényleg mesterkednek valamiben a Ferrari háza táján.
New York állam kormányzója dicsérni akarta a buszt, ehelyett csúnyán beégett.
Elég korrekt multimédiás egység került a Ferrari legújabb autójába a GTC4Lussoba.
Sergio Marchionne mereven elzárkózik a két legjellemzőbb fejlesztési iránytól.
A barcelonai teszt első napjaiban videóra vették a három autót, és persze a hangjukat is.
Kémvideón kapták le, ahogy Sebastian Vettel Barcelonában bejáratja az idei Ferrarit, az SF16-H kódjelű konstrukciót.
Maurizio Arrivabene, a Ferrari csapatfőnöke péntek délután lerántotta a leplet az SF16-H névre keresztelt versenygépről.
Egy nemrég felfedezett szabadalmi bejelentés alapján úgy tűnik, ezen a vonalon gondolkodnak az olaszok.
A maranellói csapat az első jelek alapján az idei szezonban is rendesen kitesz magáért.
Egy szlovák apróhirdetési oldalon bukkant fel a szénszálas alkatrész négyezer eurós áron.
Megérkezett a négykerékhajtású, négyüléses, „családi” Ferrariként is emlegetett FF útódja. Ennek örömére új nevet is kapott.
Egy párizsi árverésen 32 millió eurót fizettek egy 1957-es modellért.