Előfizetés is jön a névváltással a foodpandánál
Májustól kell az ételkiszállító új nevét, a foodorát megtanulni.
Májustól kell az ételkiszállító új nevét, a foodorát megtanulni.
Nem csak Magyarországon találkozhatunk majd a foodorával.
A Covid után jött a megélhetési válság, amelyet Magyarországon még tetézett egy kiugró élelmiszer-drágulás és a kata szabályainak szigorítása. Hogyan reagálnak minderre az ételkiszállító cégek, és milyen jövőt jósolnak a felfutóban levő üzletágnak a világban és Magyarországon? A Foodpanda új magyarországi ügyvezetőjével, Radeczky Zoltánnal és a társaságot tulajdonló világcég, a Delivery Hero Europe január óta hivatalban lévő vezérigazgatójával, Pedram Assadival beszélgettünk.
Az ételszállító piac szereplői jókora nehézségekkel szembesültek tavaly. A Foodpanda, a Wolt és a Kifli.hu vállalatokat kérdeztük a 2022-es évről.
A cég szerint a versenytársak is bevezettek extra díjat.
Az új törvény világosan fogalmaz – írta meg a cég.
A cégek egyelőre kivárnak, és ha jutottak valamire, arról a futárokat fogják először értesíteni.
A miniszterelnököt a KDNP-s Nacsa Lőrinc mentette meg, aki gyorsan eltüntette a petíciót.
A Wolt azt írta, csak a közösségi médiából értesült, hogy a futárok demonstrációt szerveztek hétfő reggelre.
Akár Magyarországra is elérhet a Gorillas, amelynek futárai alkalmazotti státuszban dolgoznak, és éves szabadság is jár nekik.
Miután felvásárolta a Foodpanda, a Netpincért üzemeltető Kft. élére egy csepeli fideszes önkormányzati képviselő került. A DK szerint az éttermek által fizetendő jutalékok megemelése felveti a tisztességtelen piaci magatartás gyanúját.
A Netpincér felvásárlása után piacvezető pozícióba kerülő német Foodpanda brutálisan megemelte a szerződött éttermek által fizetendő jutalékot, amit több piaci szereplő szerint is fenntarthatatlan. A Foodpanda magyar leányvállalatát szeptember óta Csepel fideszes önkormányzati képviselője vezeti, aki a szolgáltatások színvonalának emelésével magyarázza az emelést.
A berlini székhelyű Foodpanda felvásárolta a piacvezető NetPincért, amivel gyakorlatilag rátette a kezét az egész magyar online ételrendelési piacra.
A foodpanda 60 millió dollár értékű tőkeinjekciót jelentett be társmárkáival, a hellofooddal és a Delivery Clubbal közösen. A nemzetközi ételrendelő startup 2012-es alapítása óta több mint 100 millió dollárral bővült.
Az orosz online ételrendelés piacának egyik legnagyobb szereplőjét, a Delivery Clubot vásárolta fel a Rocket Internet startupja, amely Magyaországon is piacvezető.