Az előző Focus RS-nél is erősebb lett az új Focus ST
A szakszerű tuningnak köszönhetően bőven 350 lóerő fölé erősödött a jelenlegi legsportosabb Focus.
A szakszerű tuningnak köszönhetően bőven 350 lóerő fölé erősödött a jelenlegi legsportosabb Focus.
A sofőr egy enyhe kanyarban akarta megcsúsztatni az autót, de a művelet nem egészen úgy sikerült, ahogy azt szerette volna.
A héten leleplezendő új generációs Focus legerősebb változatában nemcsak benzinmotor lesz.
Sokan várják a Ford népszerű modelljének új generációját, mely a jövő hét elején végre hivatalosan is be fog mutatkozni. És 400 lóerős változat is lesz belőle.
A Ford népszerű modelljének teljes megújulására egy hónappal többet kell várnunk.
A Drift stick a differenciálművel és az ABS-szel kommunikálva blokkolja a hátsó kerekeket, és már indul is a driftelés.
Ha esetleg a normál RS menettulajdonságaival nem lennénk teljesen elégedettek, akkor most itt a nekünk szánt új változat.
A hatalmas leszorítóerőt termelő újdonság igen gyorsnak ígérkezik a versenypályákon.
Az egyre népszerűbb konnektoros változatok mellett ez egy hagyományos, teljesítményorientált modell lesz.
Az egyre szigorúbb kibocsátási előírások arra kényszerítik a Fordot, hogy lemondjon a következő generációs Focus RS-ről.
Egy pillekönnyű és nagyon erős nyitott tetős autó, mely sokkal inkább való versenypályára, mint közútra.
Így mindjárt többen juhászkodnának.
Érkezőben a Ford új izmos kompaktja, az immár mild-hibrid technológiás Focus RS, és már fotóink is vannak róla.
Ma végre hivatalos formában is bemutatkozott a sokak által várva várt új generációs Focus, ami rengeteg fejlesztést hozott magával.
Van ugyan az a mondás, hogy roncstelepen parkolni sosem életbiztosítás. De itt nyilván nem valami kavarodás történt.
Ha valaki rászán még egy kis pénzt, nagyon komoly kiállású és tudású autóvá fejleszthető az aktuális Focus RS.
Nem szívesen laknánk a szomszédban, amikor esténként hazaérnek vele a munkából.
De csak akkor, ha az unokák megkérik rá őket. Ebben pedig nagy segítségükre van az új Focus RS driftmódja, és egy üres betonplacc.
A 350 lóerős sportautó legkívánatosabb szolgáltatása a drift mód. Pesze, ha kiadja. Most sajnos nagyon nem adta ki.
A hírek szerint már csak a gyártás kezdete a kérdéses a Ford Focus RS500-nak.