600 lóerős versenyváltozatban támad a vadonatúj Ford Mustang
Felfúrt motorral, nagyobb teljesítménnyel, komplett bukócsővel debütált a Mustang versenyzésre szánt legújabb verziója.
Felfúrt motorral, nagyobb teljesítménnyel, komplett bukócsővel debütált a Mustang versenyzésre szánt legújabb verziója.
Egy extra széria készül az egyébként sem tucatautó Ford GT-ből.
Ráncfelvarrt külsővel, modernizált műszerfallal és szűkített motorkínálattal támad a Ford népszerű kompaktja, mely immár Magyarországon is elérhető.
Nem kell mindig csúcstechnológiás fejlesztés, hogy egy termék jobb legyen.
A vezetési élményen ezúttal kivételen nem a teljesítmény növelése hivatott javítani.
Ha ma megkérdezünk egy cégvezetőt vagy egy vállalkozót, hogy mi alapján választ ki egy-egy szolgáltatást vagy terméket, nagy bizonyossággal állíthatjuk, hogy az lesz a befutó, ami úgy tudja támogatni a munkáját, hogy az mindvégig hatékony és termelékeny tudjon maradni. Különösen igaz ez akkor, ha munkájához haszongépjárműveket használ.
Bár még csak egy védjegyszabadalom árulkodik a motorról, a 7.3 literes V8-asból vélhetően könnyen kihozható lesz az 1000 lóerő is.
A Ford dobozos újdonsága számos különböző hajtáslánccal, alapáras 5G modemmel debütál a piacon.
A hetedik generációs Mustanggal együtt kapásból bemutatkozott a pályafókuszú gyári tuningverzió is.
A hibrid technikáról és az összkerék-hajtásról szóló korábbi pletykák a jelek szerint alaptalannak bizonyultak.
A Ford prémiummárkája stílusos módon ünnepli meg fennállásának 100. évfordulóját.
Sok jó ember kis helyen is elfér alapon vágtunk neki öten egy felnyitható sátortetős, relatíve kompakt Ford lakóautóval egy 1200 kilométeres utazásnak. Nem mindenkinek való az ilyen – egyébként sajnos nem olcsó – nyaralás, de az arra fogékonyak számára garantált az élménycunami.
Ez az új Ford kivételesen messze nem az alacsony károsanyag-kibocsátásról, hanem sokkal inkább az elképesztő offroad tempóró szól.