Remek videó az önvezető autók evolúciós szintjeiről
Érdemes megnézni ezt a BMW által készített videót, melyből azonnal kiderül, hogy jelenleg körülbelül hol tartanak az önvezető autók fejlesztései.
Érdemes megnézni ezt a BMW által készített videót, melyből azonnal kiderül, hogy jelenleg körülbelül hol tartanak az önvezető autók fejlesztései.
A legnagyobb autógyártók bevétel tekintetében éppen csak megelőzik a tech szektorban érdekelt Apple-t.
Jobb lesz mihamarabb felkészülnünk arra, hogy a valóban teljesen önálló közlekedésre képes járművek hamarosan felbukkannak a közutakon.
Ha igazán grandiózus városi tankra vágyik valaki, akkor hamarosan kap egy komoly ajánlatot.
Nem elég a gyors autó, nem elég a komoly vezetői tudás, ehhez a szinthez már egy jó adag bátorság is kell.
A határrendészek kiszúrták, hogy valami nem stimmel, le is kapcsolták a sofőrt.
Az elektromos autóiról ismert amerikai gyártó egymás után előzi meg patinás régi versenytársait.
Ezzel a vadonatúj járművel akár egyetlen gramm CO2-kibocsátás nélkül is járőrözhetnek a rend őrei.
Vége, nincsenek többé céltalan autózások kihalt utcákon, üveges tekintettel. A Ford megcsinálta az autót, pontosabban az autózást utánzó bölcsőt.
A Tesla nemcsak az első negyedéves eladási adataiban döntött rekordot, de az amerikai piacon is olyat produkált, amit sokáig mindenki lehetetlennek tartott.
Ezekkel a kocsikkal bizony alaposan elbánt a természet, illetve ez esetben ugyebár sokkal inkább a tervező.
A Ford megejtette a Kuga esetében éppen esedékes ráncfelvarrást. Modernebb vonalvezetés, gyorsabb fedélzeti rendszer és egy új erőforrás a 2017-es Kuga arzenáljában.
A kék ovális logós gyártó ralikrossz autóját szinte szétveti az erő, és most az is kiderül, hogy pontosan hogyan készült a járgány.
Míg a legtöbb új autó a négy- és ötcsillagos eredményekért küzd, ez a jármű akár egyetlen csillagnak is örülne.
Drón hozza az ablakunkba a konyhai alapanyagokat, kutyaként követ az elektromos teherhordó, és persze jönnek az önvezető autók.
Zajlik a per a világ legnagyobb autóipari botránya, a hibás Takata-légzsákok ügyében. Súlyos vádak hangzottak el.
Ebben az autóban most kivételesen nem a sok száz lóerő, hanem az IT-fejlesztések a legfontosabbak.
Még nem tartunk a legendás papír-Jaguarnál, de az ilyen egyszerű, modern autóipari megoldásokban sok tartalék van még.
Hát, mit ne mondjunk, hamar eljutottunk odáig, ami az önvezető autók legnyilvánvalóbb következménye.
Új, az úton lévő kátyúkra automatikusan figyelmeztető technológiát fejleszt az amerikai Ford.