Button Alonsónak: "Bele fogok pisilni az ülésedbe"
Vasárnap Jesnon Button helyettesítette Fernando Alonsót a Monacói Nagydíjon, és egy rövid beszélgetés erejéig össze is kötötték őket rádión.
Vasárnap Jesnon Button helyettesítette Fernando Alonsót a Monacói Nagydíjon, és egy rövid beszélgetés erejéig össze is kötötték őket rádión.
Kimi Raikkonen a pálya minden négyzetcentiméterét kihasználta szombaton Monacóban, ezzel pedig ő lett a leggyorsabb. Videón az első helyet érő kör.
Joshua Paul még diákként kapott tanárától egy egészen különleges fényképezőgépet, egy 1913-ban készült Grafex Auto R.B. kamerát. A fotós most ezt a gépet használva fotózta végig a Forma–1 elmúlt négy évét. Egészen különleges érzés a modern technológiát ezeken a képeken keresztül látni.
A Ferrari pilótája Barcelonában kiesett, de ez nem őt, hanem egy francia kisfiút viselte meg a legjobban. Aztán jött a meglepetés.
A tervek szerint jövőre már ilyen autók száguldanának az aszfalton, a kérdés csak az, mennyire jelent majd ez hatékony védelmet.
Májusban kerül kalapács alá Michael Schumacher egyik legelső Forma–1-es autója.
Remek látványtervek készültek arról, milyen is lenne a Bugatti új Forma–1-es autója.
Barcelonában ma reggel végre felbőgtek az F1 motorok - képes beszámoló a helyszínről.
Hétfőn hivatalosan is kezdetét veszi a 2017-es Forma–1-es idény, a barcelonai teszten négy napig dübörögnek majd az F1-es autó motorjai.
Az idei évben komoly változáson mentek keresztül a Forma–1-es autók, Anthony Hamilton elképzelése azonban új színt hozna az autóversenybe.
Az olasz cég korábban négy éven át volt jelen a Forma–1-ben, és nem zárják ki a visszatérést.
A szombati időmérő után egy nem mindennapi ajándékkal lepte meg Lewis Hamiltont a Senna-család.
A McLaren Racing egy huszáros vágással kerülne a többi csapat elé egy új megoldással, ami nemcsak felgyorsítaná az autók készítését, de könnyebbé (és gyorsabbá) is teheti azokat.
Ezúttal nem az autókat és a technikát, hanem inkább a száguldó cirkusz emberi arcát mutatjuk.
A barcelonai F1-teszten járva nemcsak a versenypályán, mellette is láttunk – és fotóztunk – érdekes autókat.
Lesz itt tapadás gazdagon, a 2017-es vadonatúj Pirellik jelentősen szélesebbek elődeiknél.
Az ismert dizájner Sean Bull fogta magát, és megálmodta a jövő évi versenyautók dizájnját.
A Toro Rosso rajongói minden egyes pályánál megszavazták, melyik benne a kedvenc részük, a csapat pedig megrajzolta, hogyan is nézne ki az álompálya.
A Pirelli minden év végén számszerűsíti, mi minden történt a legutolsó Forma–1-es szezonban. Itt az idei adatsor, amibe beleszédül az ember.
Valaki időt és energiát nem sajnálva gyűjtötte egybe az összes eseményt, a defekttől Alonso súlyos balesetéig.