#Groupon

Ugrottak egyet a sötétbe, és bejött nekik – interjú a Bónusz Brigád alapítóival
 

Ugrottak egyet a sötétbe, és bejött nekik – interjú a Bónusz Brigád alapítóival

Egy szlovákiai magyar exújságíró és egy Amerikából hazatért forgatókönyvíró gondolt egyet, s két és fél évvel ezelőtt átírta az internetes kereskedelem és marketing hazai gyakorlatát. Mindketten 19-re húztak lapot, amikor kiléptek volt munkahelyükről, de végül összejött nekik a legnagyobb hazai közösségi vásárlói oldal. Ők a Bónusz Brigád alapítói.



Méretes bukta a netes cégek tőzsde karrierje
 

Méretes bukta a netes cégek tőzsde karrierje

Messze a várakozások alatt teljesítettek az internetes közösségi oldalakat üzemeltető cégek részvényei, csak mutatóba akadt olyan papír, amely beváltani látszik a hozzá fűzött várakozásokat. A szóban forgó cégeknek csak nagyon kevéssé sikerült fenntartható és eladható üzleti modellel előállni.

hvg.hu hvg.hu

Kuponos vásárlás a neten: félreértések fél áron
 

Kuponos vásárlás a neten: félreértések fél áron

A magyarországi pálya annyira kicsi, hogy nehéz rajta gólt lőni. Ez az általános bölcsesség a közösségi vásárlás területén fokozottan igaz. A tavaly 4,3 milliárd forintos piacot idén nyolc jelentős szereplő hagyta el, köztük tőkeerős cég is. Idén további bukások várhatók, de vannak biztosnak látszó túlélők.







A Google megvette a Groupon német klónját
 

A Google megvette a Groupon német klónját

A DailyDeal.de, a piacvezető Groupon bónuszos-kuponos oldal német változata a Google kezébe került. A napi ajánlatokat kínáló oldal mintegy 150-200 millió dollárért cserélt gazdát.

hvg.hu hvg.hu

Nőtt a Groupon forgalma és a piaci részesedése is
 

Nőtt a Groupon forgalma és a piaci részesedése is

A bónuszos-kuponos napi ajánlatok piacvezetője a júliusihoz képest 13 százalékkal nagyobb forgalmat könyvelhet el augusztusban. A bevétele 106 millióról 120,7 millió dollárra nőtt, és két százalékkal lett magasabb a piaci részesedése.

hvg.hu hvg.hu