Orbán lánya 600 ezres táskával a vállán érkezett Donald Trumphoz
A Gucci „zabla” kollekciójának darabjára esett Orbán Flóra választása.
A Gucci „zabla” kollekciójának darabjára esett Orbán Flóra választása.
A magyar operatőr nem először dolgozott világsztárokkal.
Minden hamis volt abban a román utánfutóban, amelyet egy német rendszámú kisbusz húzott az M5-ös autópályán.
Összesen 30 millió forintnyi hamis terméket foglaltak le.
A legendás divatmárka, a Gucci acsarkodásokkal, árulásokkal és gyilkossággal tarkított történetét olyan izgalmasnak tartotta a hollywoodi veterán, Ridley Scott, hogy sztárszereplőkkel filmet készített belőle.
A rendező megvédte a színészeit, és emlékeztette a családot, hogy Aldo Guccit minden idők egyik legikonikusabb színésze alakítja.
Nem örülnek annak, ahogy a film ábrázolja a családtagokat.
A divatmárka a Microsofttal közösen ad ki méregdrága játékgépet.
Nemcsak a márkásnak beállított ruhákat találták meg a pénzügyőrök, de a hamisításhoz használt berendezéseket is.
Bár a Gucci-birodalom örököse már látatlanban is kifejezte felháborodását, most már bele is lehet nézni, milyen lesz majd a Gucci-gyilkosságról szóló film Ridley Scott-tól.
Patricia Gucci többek között azt sérelmezi, hogy a film cselekménye egy olyan szerző könyvén alapul, aki sosem találkozott személyesen az apjával.
Szokatlan terepre kínál cipőt a Gucci. Egy luxuslábbeli, amelyből kispórolták az anyagot.
További 100 ezer dollárt is felajánlott a divatmárka, ha legalább ugyanennyi összegyűlik az adománygyűjtő programján.
A koronavírus-járvány miatti kényszerű boltbezárások és az utazási korlátozások a luxuscégek forgalmának sem tettek jót, de az hamar visszapattant a mélypontról.
Nemcsak kevesebb hulladékkal jár, ha eladják a már nem hordott ruhadarabokat, de óriási üzleti lehetőséggel is kecsegtet a másodlagos luxuspiac.
Az ember, aki még ma sem hagyja ki egy koncertjén sem, hogy szakadt farmerban, meztelen felsőtesttel üvöltse, hogy „I wanna be your dog”, most a luxusdivatcég modelljeit népszerűsíti. És Iggy Popnak ez is jól áll.
Minek is legyártani egy ruhát, ha igazából sokan csak azért vásárolnak, hogy a közösségi médiában parádézzanak benne? A divat egyre digitálisabb és egyre inkább a virtuális térre alapoz: egyre több márka készül arra, hogy előbb-utóbb nem is lesz szükségünk hagyományos ruhadarabokra.
Ellie Goldstein fotója a divatmárka kozmetikai termékekkel foglalkozó brandjének legnépszerűbb posztja lett.
Újrahasznosított luxusnejlon milliókért.
Egyre több divatcég maszkokat vagy orvosi felszerelést gyártana, a gond azonban nem is a jó szándék, hanem a megfelelő technológia és a speciális alapanyag hiánya. Sokan ráadásul nyerészkedni próbálnak azon, hogy mindenki maszkot akar vásárolni, így viszont oda nem jut, ahol valóban létfontosságú lenne: az egészségügybe.