#Huawei




Kemény válaszlépést tervez a Huawei, már csak az a kérdés, mekkorát fog szólni
 

Kemény válaszlépést tervez a Huawei, már csak az a kérdés, mekkorát fog szólni

Már tavaly is némi borsot tört a Huawei az Apple orra alá Kínában: 5G-s Mate 60 Pro készüléke maga mögé utasította az iPhone 15 Prót. Az Apple idén sem számíthat kegyelemre, a kínai óriás ugyanis már gőzerővel készíti az iPhone 16 konkurensét, ráadásul szeptemberre tervezi a bemutatót. A kérdés most is az: hazáján kívül sikerül-e szabad szemmel látható eladásokat produkálnia a kínai vállalatnak.

hvg.hu hvg.hu





2024-ben eldőlhet, van-e még értelme az okostelefonnak – és van-e már értelme mesterséges intelligenciának
 

2024-ben eldőlhet, van-e még értelme az okostelefonnak – és van-e már értelme mesterséges intelligenciának

Mennyiségi mellett minőségi változásokat is hozhat a hétköznapokban használt technológiák terén a következő év. Két olyan dologgal jövünk, amelyek az előttünk álló évben várhatóan mindannyiunk életében kisebb-nagyobb változásokat hozhatnak. Fókuszban az okostelefonokat talán leváltó készülékek és a mesterséges intelligencia, a minden korábbinál aprócskább összetevőkből álló chipek, valamint az eddiginél gyorsabb mobil- és wifi-hálózatok. Amelyek persze nem is állnak igazán messze egymástól.


Jelentős átrendeződés zajlik az okosórák piacán
 

Jelentős átrendeződés zajlik az okosórák piacán

A három nagy és ismert márkából immár csak kettő áll a dobogón. Az indiai piac meghódítása elég ahhoz, hogy valaki globálisan is az élmezőnybe vágjon. Ezek a tanulságai a Counterpoint Research piackutató legfrissebb okosórapiaci jelentésének.

hvg.hu hvg.hu








A konteósok rémálma, mindenki más örülhet neki: mi történik, ha összeengedik az 5G-t és az MI-t?
 

A konteósok rémálma, mindenki más örülhet neki: mi történik, ha összeengedik az 5G-t és az MI-t?

Azt könnyebben el lehet képzelni, hogyan segíthetik az új – stabilabb, gyorsabb, terhel­hetőbb – mobilhálózatok a mesterséges intelligenciára épülő szolgáltatások beépülését a mindennapokba. De igaz-e fordítva a képlet: miként segíthet a hálózatokon az MI? Úgy, hogy az előnyök ne csak a mobilszolgálató főkönyvében mutatkozzanak meg, hanem az ügyfelei is megérezzék.