Gázolt az 5-ös HÉV
A tűzoltók a sérültet kiemelték és átadták a mentőknek.
A Szabadkikötő állomás előtti szakaszon gázolt a HÉV hajnali 3 óra után.
Az autósnak szerencséje volt: a HÉV nem pont akkor jött, amikor a tilos jelzésen áthaladt a kocsijával.
Ismerkedjen meg a titán-dioxiddal, mert ha HÉV-en utazik, ezt fogja markolászni.
A vállalat új eljárással tenné tisztábbá a HÉV-fogantyúkat és gyakran érintett HÉV-felületeket. A bevonat anyaga fogkrémekben és rágógumikban is megtalálható.
Le kell lassítani a fonódót és a HÉV-et. 5 milliárd forint sem volt ugyanis elég egy normális födémszerkezet kialakítására. A hiba vélt oka a sietség.
A Népszava írta meg hétfőn, hogy új repedések alakultak ki a Batthyány tértől induló HÉV-alagútban, de a BKK szerint az ügyben küldött válaszaikat a lap elferdítve, a szövegkörnyezetből kiragadva közölte.
A 3-as metróra szánt felújított, orosz szerelvények kálváriája után hétfő reggel pedig a felújított HÉV-vel is baj volt.
Új repedések alakultak ki a Margit híd és a Batthyány tér közötti alagútban a fonódó villamosok okozta megterhelés miatt. Mindkét kötött pályás vonalra sebességkorlátozást vezettek be.
Magunk gyártanánk új kisföldalatti-, fogaskerekű- és HÉV-szerelvényeket, mellékvonali vasúti és intercity kocsikat és legalább 3000 hazai buszt 2019-ig az elfogadott kormányprogramok szerint. Megnéztük, hogy mégis hol, hogyan és miből.
Jön a pótlóbuszozás a forróságban, a HÉV pályáját Békásmegyertől kifelé felújítják. Hétköznapokon ugyan jár majd a HÉV, de a városhatáron túl már csak félóránként. Hétvégenként pedig csak a busz marad Békásmegyeren túl.
Pénzügyi szempontból jó éve volt a főváros közlekedésszervező cégének, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) Zrt.-nek, amely az elmúlt évben közel háromszázmillió forint profitot termelt.
A Batthyány tér csak ma késő este, Csömör viszont ma reggeltől egész jövő vasárnapig HÉV nélkül marad.
A 3-as metró megdrágult felújítását a fővárosnak kell kigazdálkodnia egyéb uniós pályázatainak terhére, a HÉV-eknek mind a pályáját, mind a járműveket szeretnék megújítani, de fedezet egyelőre még nincs rá, a hódmezővásárhelyi tramtrainnel azonban állítják, minden rendben – mondta Homolya Róbert közlekedéspolitikáért felelős államtitkár.
Megint megígérték az átlagban negyvenéves szerelvények cseréjét.
A tervek szerint a két legforgalmasabb elővárosi vonalon állítják majd forgalomba az új, 600 férőhelyes emeletes vonatokat 2019-től. Ha minden jól megy, ennél hamarabb, már jövőre lehet utazni az első új saját fejlesztésű IC+ kocsival. A HÉV járművei közül 23-at le kell cserélni.
Szemtanú állítja: szerda délután egy középkorú férfi bántalmazott egy fiatalabb nőt a szentendrei HÉV Margit hídi megállójában.
Noha "5-ös metróként" lett interpretálva a pár napja megjelent felhívás a déli HÉV-ek fejlesztéséről, arra semmilyen garancia nincs, hogy tényleg metrót kapnak a csepeli és ráckevei utasok. Lehet belőle villamos vagy vonat is, de a legvalószínűbb az, hogy nem lesz az egészből semmi. Még a NIF szerint is csak 2019 után történhet meg az első kapavágás. Bármit is hoz ki ideálisnak a majdani tanulmány, addig épp elég kihívás lesz az elöregedett pálya és járműpark fenntartása is.