Autóval ütközött a ráckevei HÉV
A H6-os ráckevei HÉV Dunaharszti és Szigetszentmiklós között ütközött egy autóval.
A H6-os ráckevei HÉV Dunaharszti és Szigetszentmiklós között ütközött egy autóval.
Furcsán járt a HÉV, és a Szentendrei úton is korlátozták ma kora reggel, mert egy baleset után fa dőlt a HÉV síne fölé.
Bombafenyegetés miatt óriási rendőri készültség volt a Szentendrei úton, úgy tudjuk, a Terrorelhárítási Központ munkatársai azért nem vonultak a helyszínre, mert tudták, hogy szélhámosról van szó.
Több buszt és HÉV-szerelvényt is megállítottak a rendőrök csütörtök este Budapesten, a Szentendrei úton, az Aquincumi Múzeum magasságában. Az utasokat nem engedték leszállni, később kiderült, hogy bombafenyegetés miatt intézkedtek.
Kollégánk új, zöld-fehér festésű héveket fotózott a szentendrei vonalon.
Havonta 500 millió forintba kerül az államnak a HÉV működtetése, és addig fizeti Budapestnek, amíg nem államosítják az elővárosi közlekedést. De az államosítás lehet, hogy csúszik.
A MÁV nem fogja tudni átvenni a fővárosi HÉV-hálózatot, egy külön céget kell alapítani – írta a VS.hu, amely szerint ezzel fél évet csúszik majd az átalakulás.
A II. Rákóczi Ferenc úton történt robbanást követően egy idős asszony meghalt, három embert még keresnek.
Már negyven éve olyan közlekedési fejlesztések sorát tervezték Budapesten, amelyek még mára is csak nyomokban valósultak meg. A BKK megjelenésével elindult javulás mintha megtorpant volna, de a szakemberek szerint a legnagyobb gond, hogy nincs átfogó közlekedési stratégiája a fővárosnak.
Egy 30 év körüli férfi vesztette életét hétfő este Rákosfalva megállónál.
Csillaghegy és Rómaifürdő megállók között elgázolt egy embert a HÉV pénteken kora este. Az illető túlélte a balesetet. Pótlóbuszok járnak Kaszásdűlő és Békásmegyer között.
A főváros és a kormány hajlik rá, hogy megszüntesse a csepeli HÉV-et, és hogy a 2024-es olimpiai pályázathoz kapcsolódóan a villamoshálózatot fejlessze a dél-pesti agglomerációban. Mivel a HÉV-ek átkerülnek a MÁV-hoz, a létük általában is veszélybe került.
Legalább 430 milliárd forintot felemésztenének azok a beruházások, amelyekre a kormány, úgy tűnik, nagyon elszánt. Háromsávossá bővítenék az M1-est 95 kilométeren át, a Balatonig is három sávon száguldhatnánk az M7-esen, új hidat álmodnak a Dunára, fejlesztenének vasutat és HÉV-et. És a végső cechnek ez csak a kisebbik része.
300 milliárd forintba kerülne a HÉV-vonalak és a teljes járműpark felújítása, a Magyar Idők már a Stadler által gyártott Flirt vonatok egyik modellváltozatával is hírbe hozta a felújítást.
A változás a szentendrei, a gödöllői és a ráckevei HÉV-et érinti. Hétfőn a fejlesztési tárca államtitkára az agglomerációs települések vezetőivel tárgyalt a Budapest határain átívelő tömegközlekedés államosításáról.
Szúrós szagú füst kezdett terjengeni szerdán a H5-ös HÉV alagútjában és a Margit hídi HÉV-megállóban – jelentette az Index.
Tűzoltók emelték le a HÉV-sínekről péntek hajnalban azt a BMW-t, amely a XXIII. kerületi Grassalkovich úton csúszott ki, és kidöntött egy lámpaoszlopot is, mielőtt a HÉV pályájára csapódott. A balesetben egy ember megsérült.
Az Indóház.hu információi szerint elkészült egy olyan törvénytervezet, amellyel kivonnák a közszolgáltatás köréből a vasúti mellékvonalakat. Azt nem tudni, mikor szavazhatnák meg a törvényt, mi történne a mellékvonalakkal és mikortól. A közlekedési portál megpróbálta megtippelni, milyen jövő várhatna ezekre a vonalakra.
A Széll Kálmán téren is folytatják a villamossínek munkálatait, de a főváros több pontján kezdődtek közúti munkálatok, amelyeknél a lezárások, elterelések közlekedési dugót okozhatnak. A szentendrei HÉV-vel is bonyolultabb lesz utazni hétfőtől.