Gyorsabb 100–200-ra, mint 0–100-ra: újabb rekordot döntött a Koenigsegg Jesko
Nem mellesleg félmérföldön is a leggyorsabb a világon.
Nem mellesleg félmérföldön is a leggyorsabb a világon.
A Koenigsegg Jesko Absolut új világrekordot ért el fél mérföldes gyorsulás fronton.
Nem az első kellemetlenség, ami mostanában a márka autóit érinti.
A sirályszárnyas Nilu27 nem másról szól, mint a színtiszta vezetési élményről.
A Koengisegg első négyszemélyes modellje az eredeti tervektől eltérően nem 3 hengeres motorral kerül forgalomba.
Az egyetlen példányban készült Chimera petrolhead génjei az Agera RS-ből, a Jeskóból és a CC850-ből származnak.
A Koenigsegg Jesko Absolut elképesztően rövid idő alatt tudta le a 0–400–0 km/h produkciót.
Alig százhuszonöt Koenigsegg Jeskót gyártanak.
Cél az 500 km/h feletti tempó.
A Koenigsegg Jesko Attack már alaphelyzetben is egy igazi tekintetmágnes, hát még ebben az egyedi új kivitelében.
Idén sem unatkoztunk: az elmúlt tizenkét hónapban több tucat tesztautót próbáltunk ki hosszabb-rövidebb ideig, közülük válogattuk össze azokat, amelyek a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
Az extrém erős biturbó V8-as benzinmotorral szerelt Jesko a rekord eléréséhez messze nem feszítette meg az összes izomrostját.
Négy pár léc, síbakancsokkal együtt belefér.
Több mint 700 millió forintot érdemes tartalékolni, aki esetleg egy ilyen modellre vágyik.
Ha valaki meg akarná szerezni, készülhet, hogy nagyjából egymilliárd forintnyi összeget rá kell szánnia.
A két turbóval megfújt 5 literes motor által hajtott Regera új rekordot állított be 0-400-0 km/h fronton.
Eredetileg csak ötvenet készítettek volna a kívánságra akár kéziváltósként is használható hiperautóból, de inkább hozzátettek még a sorozat darabszámához.
Az újdonság az ígéretek szerint rekordgyorsan abszolválja a 0–400–0 km/h-es produkciót.
A régivágású nyitott kulisszás manuális váltóval felvértezett közel 1400 lóerős sportkocsi akár automata váltós autóként is képes üzemelni.