#Kupon Világ

Továbbra is szárnyal az online bónusz/kupon piac
 

Továbbra is szárnyal az online bónusz/kupon piac

Magyarországon 6,5 milliárd forint forgalmat bonyolított 2012-ben az online bónuszos/kuponos piac. Miközben a szereplők száma csökken és a piaci konszolidáció jelei láthatók, a legnagyobb oldalak népszerűsége töretlen – derül ki az eNET éves kutatási összefoglalójából.

hvg.hu hvg.hu

Közleményháború a kuponos oldalak között
 

Közleményháború a kuponos oldalak között

Folytatódott a Bónusz Brigád dinamikus növekedése, így az év első öt hónapját piacvezető pozícióban zártak – áll a magyar tulajdonú társaság közleményében. De a Kupon Világ is hasonló pozícióban látja vállalkozását.

hvg.hu hvg.hu

Tarolt a Kupon Világ
 

Tarolt a Kupon Világ

A Kupon Világ első teljes pénzügyi évében összesen több mint 1,3 milliárd forint bevételt ért el a honlap eladási adatai alapján, amelynek legnagyobb része az utazás területén történő kuponeladásokból származott. A 2010-ben alakult cég állítása szerint 2011 decemberére piacvezető pozícióba került.

hvg.hu hvg.hu

Havi százezer kupont veszünk, élen a Bónusz Brigád
 

Havi százezer kupont veszünk, élen a Bónusz Brigád

A bónuszokat/kuponokat értékesítő cégek közötti ádáz küzdelem a vásárlókért nem csökkent 2012-ben sem. Az erőteljes verseny érthető – minden mért adat arról tanúskodik, hogy ez a piac ugyanolyan dinamikával növekszik továbbra is, ahogy azt az előző évben láthattuk. A GKIeNET és a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszékének közös kutatása alapján 2012 első öt hónapjában a Bónusz Brigád volt a piacvezető.

hvg.hu hvg.hu

Kuponos vásárlás a neten: félreértések fél áron
 

Kuponos vásárlás a neten: félreértések fél áron

A magyarországi pálya annyira kicsi, hogy nehéz rajta gólt lőni. Ez az általános bölcsesség a közösségi vásárlás területén fokozottan igaz. A tavaly 4,3 milliárd forintos piacot idén nyolc jelentős szereplő hagyta el, köztük tőkeerős cég is. Idén további bukások várhatók, de vannak biztosnak látszó túlélők.


A mobil pénztárca pörgetheti fel a kuponos vásárlást
 

A mobil pénztárca pörgetheti fel a kuponos vásárlást

A magyar kuponos alkuszcégek jövőjét alapvetően befolyásolhatja a mobil pénztárca elterjedése. Kedden technológiatörténeti mérföldkőhöz érkezünk: három magyar cég lehetővé teszi a mobiltelefonos fizetési módot. Köztük van a közösségi vásárlásban utazó Bónusz Brigád. Ebből az alkalomból szemügyre vettük, mennyit érnek a magyar kuponos cégek.

Szabó M. István Szabó M. István

Egyre többen csatlakoznak a közösségi vásárlási oldalakhoz
 

Egyre többen csatlakoznak a közösségi vásárlási oldalakhoz

Magyarországon 2010 nyarán jelentek meg az első közösségi vásárlási oldalak, azóta a piacot uraló cégek megközelítették, a mára 29 országban jelen lévő Rebate Networks-höz tartozó Kupon Világ – 2010 novemberi indulása ellenére – áprilisban elsőként el is érte a 100 milliós havi árbevételt.

hvg.hu hvg.hu