Földre szállt hibrid űrhajó - Lexus RX450h teszt
A legújabb japán luxus SUV rendkívül futurisztikus külsővel, kicsit unalmas belsővel és szuperfejlett hibrid meghajtással indul harcba a csöppet sem gyenge produkciót előadó riválisokkal szemben.
A legújabb japán luxus SUV rendkívül futurisztikus külsővel, kicsit unalmas belsővel és szuperfejlett hibrid meghajtással indul harcba a csöppet sem gyenge produkciót előadó riválisokkal szemben.
Az üléskoncepció nem csak látványos, de a rosthálós konstrukciója révén újraalkotja az autóülés fogalmát. Más kérdés, hogy lesz-e belőle valami a valóságban.
Az biztos, hogy nem jön majd minden sarkon szembe egy belőle mint egy BMW-ből. A Lexus IS a harmadik nemzedékénél is megőrizte egyediségét. Hozzánk pedig - hibridek kora ide vagy oda - egy kifejezetten európai szájízű, négyhengeres, kétliteres turbómotorral érkezett meg. A kérdés csak az: van-e olyan jó, mint közvetlen ellenfelei?
A Bose cég a kilencvenes évekre kifejlesztett egy elektromágneses varázsszőnyeg-futóművet.Végül azért nem került sorozatgyártásba a spéci felfüggesztés, mert nagyon megdobta volna az autó tömegét, illetve túl drága lett volna gyártani.
Az LC 500 révén újra van sportos zászlóshajója a japán márkának, amely extravagáns megjelenésű, hátsókerék-hajtású és 467 lóerős V8-as motor szunnyad az orrában.
A vagány megjelenésen kívül a legmenőbb az egészben, hogy tényleg működőképes vele az autó.
Az RC F GT3-mal már jövőre rajthoz állnak bizonyos futamokon, de csak a 2017-től futnak teljes versenyszezont.
Az 1700 darab kartonlapból készült IS replikán három hónapig dolgoztak a szakemberek.
Egy 477 lóerős V8-as motorral szerelt sportkupét könnyű vonzóvá tenni egy reklámban, főleg akkor, ha szuperlassításban is láthatjuk.
A Lexus végre közzétett egy videót, melyen működés közben is látható Slide névre keresztelt légdeszkája.
Már egy hetet sem kell várnunk, hogy végre kiderüljön, mire képes a Lexus állításuk szerint valóban működő légdeszkája.
Úgy tűnik, mostanában egyre több fejlesztő fantáziáját kezdte el izgatni a Vissza a jövőbe légdeszkája. Ezúttal a Lexus teszi le az asztalra a sajátját.
Egyedi stílusát sokan imádni fogják, a németes konfekció fazonért rajongók meg fújni fognak a japánok első, kompakt luxusterepjárójára. Talán fontosabb kérdés, hogy csak stílusos vagy jó is a Lexus NX? Kipróbáltuk.
A luxusautók a kényelmen és a gyorsaságon kívül mindig is adtak még valamiféle pluszt. Ez a plusz megmarad a használt járműveknél is, csak tudni kell jól vásárolni.
A japánok kivonultak a Fuji versenypályára a V8-as rakétáikkal és koreográfiára körbedriftelték az egészet.
Néhány éve még kifejezetten "semmi extra" kinézete volt a japán SUV-nek, az új generáció azonban meglepően agresszív arcot kapott, az aktuális márkaarculatra jellemző határozott élekkel.
Egyetlen hamutartó miatt adta vissza több mint 40 millió forintos Lexusát egy német nő.
Megejtette idei első flottabővítését a dubaji rendőrség: a dúsgazdag közel-keleti emirátus gépjármű-állománya már így is legendás a sok sportkocsinak köszönhetően, most pedig egy újabb gyöngyszemet, egy Lexus RC F-et kaptak.
Aki túlságosan vakmerően száguldozik, egyetlen szempillantás alatt képes lehet tömegbalesetet okozni: itt a példa az Egyesült Államokból.
A Lexus GS sportváltozatában a japánok 5.0 literes, feltöltő nélküli V8-as benzinmotorja szolgáltatja az erőt, 8-fokozatú automataváltóval párosítva.