Csalódás: a Tesla-kereskedésekben bánnak a legrosszabbul a vevőkkel
Az elektromos autókat gyártó amerikai vállalatnak a jelek szerint van még mit tanulnia a kuncsaftok személyes kiszolgálása terén.
Az elektromos autókat gyártó amerikai vállalatnak a jelek szerint van még mit tanulnia a kuncsaftok személyes kiszolgálása terén.
Ha kell, a legnagyobb csendben lopakodik. Ha kell, igen nagyot lép. És ha kell, ha nem, az idősík minden ezredmásodpercében magára tereli a figyelmet.
Az elképesztően agresszív külső érző szívet, pontosabban környezettudatos hibrid hajtásláncot rejt maga alatt. A Lexus legnépszerűbb modellje megújult, így hát kipróbáltuk, hogyan teljesít a gyakorlatban.
A japán prémium márka hamarosan elő fog rukkolni egy tisztán elektromos hajtásláncú új autóval.
A legtöbb autós megijed a kocsi rozsdásodásától, ez a Lexus-tulajdonos viszont kifejezetten szereti ezt a fajta látványt.
A hagyományos értelemben vett autózás utolsó órájában vagyunk, erre figyelmeztet most a Lexus.
Az Arteon nemcsak formailag van rendben, hanem a jelek szerint biztonságtechnikailag sem igazán érheti kritika.
Túl sok lehet a közpénz az I. kerületben: az áron alul osztogatott önkormányzati lakások után most Nagy Gábor Tamás fideszes polgármester szolgálati autóiról érkeztek új információk. Az biztos, hogy a politikus környezettudatos.
A Lexus rendesen odatette magát, egy egyperces reklámmal készül a döntőre.
Huszonnyolc évvel ezelőtt mutatta be a Lexus az első generációs LS-t, amely egyben a Toyota luxusmárkájának legelső modellje volt. Most az ötödik generáció mutatkozott be a Detroiti Autószalonon.
A legújabb japán luxus SUV rendkívül futurisztikus külsővel, kicsit unalmas belsővel és szuperfejlett hibrid meghajtással indul harcba a csöppet sem gyenge produkciót előadó riválisokkal szemben.
A Toyota és a Lexus is növeli a környezetbarát kocsik eladását a magyar piacon.
A bőr használata egyfajta prémium érzést kölcsönöz az autóknak – de ennek a Lexusnak biztosan nem.
Némileg szokatlan tüntetésfelvezető autót villantott a párt: egy Lexust. Pedig BMW is lehetett volna.
Az alaposan felspécizett divatterepjárót nem volt nehéz észrevenni a hétköznapi forgalomban.
A gyártó egy olyan új fejlesztést mutatott be, amely a belső sávban „ragadtakat” kitakarítja előlünk.
Magát az autót ugyan nem lopták el, de lényegében minden fontosabb alkatrészét meglovasították.
A japán prémium márka a Lexus vízre tenné saját 12,7 méter hosszú tengeri luxuscirkálóját két darab V8-as motorral és 900 lóerővel.
Az üléskoncepció nem csak látványos, de a rosthálós konstrukciója révén újraalkotja az autóülés fogalmát. Más kérdés, hogy lesz-e belőle valami a valóságban.
Az biztos, hogy nem jön majd minden sarkon szembe egy belőle mint egy BMW-ből. A Lexus IS a harmadik nemzedékénél is megőrizte egyediségét. Hozzánk pedig - hibridek kora ide vagy oda - egy kifejezetten európai szájízű, négyhengeres, kétliteres turbómotorral érkezett meg. A kérdés csak az: van-e olyan jó, mint közvetlen ellenfelei?