A Lexusnál elkészítették az első tetovált autót
A japán prémiummárka felkért egy tetováló művészt, hogy terítsenek be motívumaival egy Lexus UX szabadidő-autót.
A japán prémiummárka felkért egy tetováló művészt, hogy terítsenek be motívumaival egy Lexus UX szabadidő-autót.
A japán gyártó nemcsak azokra a piacokra fókuszál, melyeket éppen fojtogat a CO2-kvóta.
Valenciában megnéztük, hogy milyen a gyakorlatban a normál visszapillantóval már egyáltalán nem rendelkező Honda e.
A Lexus több olyan koncepcióképet készített, melyeken a holdi körülményekre tervezett járművek láthatók, és amelyeket emberek használhatnának, ha benépesítették az égitestet.
A Los Angelesi Autószalonon leplezték le a nyitható tetejű Lexus LC sorozatgyártásra érett verzióját.
A Toyota prémiummárkája elsőként egy kompakt divatterepjáróba szerelt tisztán elektromos hajtásláncot.
Kipróbáltuk, mire képes a Toyota luxusmárkájának legfrissebb, 313 lóerős hibrid divatterepjárója. Ami akár 7 személyes, államilag támogatott változatban is kapható.
A futurisztikus újdonság természetesen tisztán elektromos hajtásláncú, és előrevetíti, hogy milyenek lesznek a közeljövő Lexusai.
Lassan odáig fajul a helyzet, hogy az új autók elejét teljes egészében egy gigantikus hűtőrács fogja kitenni.
Észtországban történt a baleset, amelynek során egy autós 260 km/h-s tempóval száguldott közúton, miközben az egészet megpróbálta megörökíteni.
A japán prémiumgyártó újdonságára elképesztően nagy hűtőrács került, és bár hatalmas maga az autó, meglepően kevesen utazhatnak benne.
A prémium kategóriás japán gyártó előrukkolt valaha készült legkisebb SUV modelljével. Mi pedig kipróbáltuk és megvizsgáltuk, hogy belül mennyire kicsi a teljesen új platformra épülő Lexus UX.
A Lexus Európába is elhozta az LC500 nyitható tetejű változatát, ami a kupé után kabrióként is igen jól mutat.
A hamarosan hazánkba is megérkező RC F Track Edition könnyebb, gyorsabb és sportosabb megjelenésű, mint az alapmodell.
Vázoljuk az aktuális toplistát, melynek élén egy japán, a végén pedig egy olasz márka található.
A Lexus első hétszemélyes európai modellje listaáron 1 millióval drágább az 5 üléses változatnál, de az új kedvezménnyel 1,5 millió forinttal mégis olcsóbb lehet.
Az egyikben hátul akkora a hely, mint egy táncteremben, a másik pedig rögtön az első pillantásával táncba hív, de a parketten végül kicsit félénk produkciót ad elő. Teszten az előzmény nélküli Lexus ES és a felfrissített Lexus RC.
A japán gyártó sportkupéja enyhén módosított külcsínt és némileg erősebb motort vonultat fel.
Alapvetően működik a Lexus reklámfilmje, amelyet teljes egészében a mesterséges intelligencia írt, és egy Oscar-díjas rendező forgatott. Mindenki döntse el, rosszabb-e bármilyen más autós reklámnál.