Lóhúsos gyrost is találtak a németeknél
Már nem csak a lasagnekban, hanem például gyrosban és ravioliban is találtak lóhúst Németországban - írja a Stern magazin online kiadása.
Már nem csak a lasagnekban, hanem például gyrosban és ravioliban is találtak lóhúst Németországban - írja a Stern magazin online kiadása.
Több tízezren választották a blue mobile-t, a kizárólag a Lidl áruházláncában elérhető virtuális mobilszolgáltatást, amely – minden belföldi alapdíjas hívásirányba azonos feltételeket kínáló ajánlatok közül – a legalacsonyabb percdíjjal rendelkezik
A lóhússal és sertéshússal kevert marhahúshamburgereket a Tesco, a Lidl, az Aldi és a fagyasztott élelmiszerek forgalmazására szakosodott Iceland hálózatok nagy-britanniai és írországi üzleteiben találták egy rutinellenőrzésen.
Alig kerül kevesebbe ugyanaz a karácsonyi bevásárlókosár a diszkontáruházban, mint a hipermarketekben. Sőt, a szigorúan azonos kosarak összevetésből az derül ki, hogy a diszkontok drágábbak a hipereknél.
A transzparencia egyre fontosabbá válik a termékek, különösen az élelmiszerek eladhatóságában. Több sikeres külföldi példa hatására a Lidl hazai áruházaiban is felismerték, hogy eladásösztönző hatása van annak, ha találkozhatunk a termelő nevével és arcával.
Nagyon szerencsétlen kampánnyal indította a Lidl a Mikulás/karácsonyi időszakot Nagy-Britanniában. A boltjaiban rénszarvashúst kezdett forgalmazni, aminek csomagolásán mindenki, így a gyerekek számára is jól azonosítható piktogrammal teszi egyértelművé, hogy milyen húsról is van szó. "Ki húzza a Mikulás szánkójat, ha a rénszarvasok a hűtőben vannak feldarabolva?" – aggódnak a brit gyerekek.
A külföldi áruházláncok is egymás után rukkolnak elő kampányokkal, melyben a magyar termékeket népszerűsítik. A láncok állításuk szerint csak a magyar áruk minőségét nézik, a politika ebben nem játszik szerepet. A vásárlók eleve jobban keresik a magyar árukat, és ha egy magyar beszállítót támogatnak, akkor azzal áttételesen saját fogyasztóik vásárlóerejét is növelik.
Új programot indított a magyar beszállítók külföldi piacra jutásáért a Lidl. Az élelmiszerlánc közölte, hogy a programot bemutatta Szijjártó Péternek, a Miniszterelnökség külügyi és külgazdasági ügyekért felelős államtitkárának is. Tegnap, az egyeztetéssel egy időben megnyílt a Lidl 154. hazai áruháza Marcaliban.
A plázastop idején a kormány elutasított minden középméretű beruházást, így az elmúlt év legnagyobb vesztese a Lidl volt, amelynek mind a huszonöt kérelmét elutasították - írja a Népszabadság.
Nagyon bejönnek a válságévek a német hátterű diszkontláncoknak, mind az Aldi, mind pedig Lidl tulajdonosai a német vagyonoslista legelején tartózkodnak.
A Magyar Telekom döntése után a blue mobile szolgáltatásához cég hálózatát használó Lidl is nyilatkozott a telefonadó áthárításának ügyében.
Leadták 2011-es eredmény- és mérlegbeszámolóikat a hazai diszkontláncok is. Az eddig ismert számok alapján a legnagyobb tempóban az Aldi növelte forgalmát, miközben a Profi piaci súlya csökkent. A Lidl Magyarország Bt. adataira július végéig várni kell, üzleti éve nem egyezik a naptári évvel − márciustól februárig tart.
A sajátos üzleti modell miatt talán a nagy konkurenseknél is érzékenyebben érintheti a távközlési adó a mobilpiac új szereplőit. Ennek ellenére a Tesco Mobile nem hárítja át ügyfeleire az adót - írja a Világgazdaság. A Lidl még nem döntött, hogy a Blue Mobile tarifáit megemeli-e.
Budapesten és Esztergomban adott át új diszkontokat a napokban a Lidl.