Nem mindenkinek tetszenek a Lidl önkiszolgáló kasszái a VI. kerületben
Az önkormányzat egyeztetett az áruházlánccal, mert a vásárlók egy része jobban szereti a hagyományos pénztárakat.
Az önkormányzat egyeztetett az áruházlánccal, mert a vásárlók egy része jobban szereti a hagyományos pénztárakat.
A vételárat minden üzletükben, a számla megléte nélkül is visszaadják.
Visszahívja a polcokról a Lidl az egyik tortillát, mert abban „érzékszervi eltérés tapasztalható”. A visszavitt termékeket nyugta nélkül visszaváltják.
Éveken át húzódó per zárult le a svájci szövetségi legfelső bíróság döntésével.
Csomagküldő, internetes kereskedőcéget alapított a Lidl német anyacége.
Van olyan termék is, aminek 120 százalékkal ugrott fel az ára tavaly óta.
Csütörtök reggel hatig él a tilalom Pozsony-Újvárosban.
Hangzatos nevével ellentétben a plázanyitást korlátozó törvény nem a bevásárlóközpontokat akarta megállítani, hanem a külföldi vállalatok előretörését a hazai kiskereskedelemben – és ezzel együtt persze helyzetbe akarta hozni a magyar tulajdonú cégeket. Hiába azonban a szigorú szabályozás, a külföldi társaságok stratégiát váltottak, sikerült továbbterjeszkedniük, míg a magyarok nem tudtak élni a lehetőséggel.
De papír zsebkendőből sem lehet már akármennyi csomaggal vásárolni náluk.
Szakmai konzultációval és beszállító akadémiájával segíti a Lidl a hazai vállalkozásokat, hogy jobban tudjanak exportra termelni.
A második a Spar lett, míg a harmadik helyen a Tescót találjuk, az Auchan pedig előrelépett egy helyet a tavalyi adatokhoz képest.
A kiskereskedelemre kivetett különadó bő 75 százalékát a hat legnagyobb boltlánc fogja kifizetni.
Ugyanannak az áruházláncnak ugyanazokat a termékeit összevetve az áruk többségénél még mindig az osztrák árak a magasabbak.
Úgy nekivágta a vevőt az őr a pénztárhoz, hogy a plexi darabokra tört. A Lidl sajnálja az esetet, a férfi nem dolgozhat innentől kezdve egyik áruházukban sem.
Az élelmiszerárak száguldását nem fékezte meg néhány termék árának maximálása, cserébe ideiglenes áruhiányokat már most okozott. A Lidlben már csak lakossági vásárlók vehetnek csirkemellet, cukrot és lisztet, továbbértékesítésre dolgozók nem.
A munkaerő-kölcsönzők és az ipari gyártók húzták a munkaerőpiacot, a közlekedési cégeknél kevesebben dolgoznak, mint az év legelején, a kereskedelemben vegyes a kép.
Mire kinyomtatnák, már el is évülne, így inkább csak annyit írnak oda a termékekhez, hogy napi ármeghatározás lesz érvényben.
A Lidl Magyarország 30,1 millió magyar palackos bort értékesített a kül- és belpiacokon tavaly, 1,6 millió palackkal többet, mint egy évvel korábban.
"A magyar-német gazdasági együttműködés sikertörténet, amelynek fontos új fejezetét írjuk" – mondta a külügyminiszter, amikor átadta a német cég negyedik nagy logisztikai központját. Kormánya mindeközben régóta harcol, hogy magyar erőfölény legyen a kiskereskedelemben.