szerző:
MTI / hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A második a Spar lett, míg a harmadik helyen a Tescót találjuk, az Auchan pedig előrelépett egy helyet a tavalyi adatokhoz képest.

Előző évi teljesítménye alapján változatlanul a Lidl a legnagyobb forgalmú kereskedelmi lánc Magyarországon, 921,8 milliárd forintos becsült bruttó forgalommal – közölte a Trade magazin szerdán.

A kiskereskedelmi toplistát közreadó szaklap jelezte: a Lidl 2021-ben került a lista élére 2020-as forgalma alapján, és idén is megőrizte vezető helyét a napi fogyasztási cikkek (FMCG) piacán.

A tájékoztatás szerint a második és a harmadik helyezett sem változott, a Spar 791,8 milliárd forint bruttó forgalmat, a Tesco 765,0 milliárd forint becsült bruttó forgalmat ért el 2021-ben.

A negyedik ismét a Coop 674,0 milliárdos, az ötödik pedig a CBA 569,0 milliárdos bruttó forgalommal.

Az Auchan 464,3 milliárd forintos forgalommal a hatodik, a Reál 433,0 milliárddal a hetedik, a Penny Market 389,5 milliárddal a nyolcadik, az Aldi 384,0 milliárd forint becsült bruttó forgalommal a kilencedik a listán.

Ami változás az előző évi listához képest, hogy az Auchan előrelépett egyet, a 6. helyre.

A toplistán a drogérialáncok a következők, a tizedik a dm 130,5 milliárdos előző évi forgalmával, majd a Rossmann következik 115,1 milliárd forinttal. A Trade magazin listája az eddigi 11 helyett már 12 szereplős, a Müller drogéria is megjelent, miután 57 milliárd forintos becsült forgalmával átlépte az 50 milliárdos belépési küszöböt.

A szaklap tájékoztatása szerint a toplistán minden lánc növelni tudta bevételét az előző évhez képest.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!