Balásy Gyula szerint van valami felszabadító abban, amikor valaki próbál nem megfelelni
A kormány kedvenc plakátosa idén 18 milliárd forint osztalékot vett fel a cégeiből.
A kormány kedvenc plakátosa idén 18 milliárd forint osztalékot vett fel a cégeiből.
Jelentős átrendeződést hozott az Uniomedia idei LinkedIn felsővezetői toplistája, amelyen a Jabil Circuit vezérigazgatója, Kékesi Sándor szerezte meg az első helyet, egy év alatt megduplázva a követőtáborát. Az ötven legnagyobb magyar nagyvállalat és kereskedelmi bank vezetőinek mezőnyéből két olyan felsővezető is a top 5-be került, akik egy éve még az első lépéseket tették a LinkedInen.
Német kutatók arra voltak kíváncsiak, hogy az üzleti közösségi háló, a LinkedIn profiljaiból kiolvashatók-e narcizmusra és az intelligenciára vonatkozó jelek, illetve hogy mennyire pontosan értékelheti ezeket a mesterséges intelligencia.
Váratlan újítást kap a LinkedIn, a Microsoft üzleti közösségi oldala: játékokat. A munkavállalóik eredményeinek összesítésével versenybe szállhatnak a cégek is.
Tarolt a LinkedIn: 1,7 milliárd dollár, azaz több mint 600 milliárd forintnyi bevételt hozott 2023-ban a prémium előfizetésekből. A Microsoft először osztotta meg a közösségi platformmal kapcsolatos számokat, és az is kiderült, hogy mi áll az eredmény hátterében.
Nem árt óvatosnak lenni a kedvenc alkalmazásokkal, ami a legtöbbek számára a közösségi appokat jelenti. Kiderült ugyanis, hogy pofátlanul sok adatot szereznek meg a gyanútlan felhasználóktól.
Bár a rivalizálás megszokott a nagy tech cégek között is, az azért mindig fájó, ha valaki a konkurenciánál folytatja. De vajon honnan hova mennek legszívesebben az alkalmazottak? A technológiai iparág LinkedIn profiljainak elemzése erre is választ ad.
A LinkedIn szerint a Black Cube nevű magánhírszerző magyar aktivistákat, újságírókat csalt tőrbe.
A LinkedIn intelligens chatbottal és egyéb MI-eszközökkel köszöntötte egymilliárdodik felhasználóját.
A Microsoft néhány éve saját billentyűzetein kicserélte a Windows gombot egy Office gombra, ezzel együtt pedig új billentyűparancsokat is készített. Ezek viszont a hagyományos billentyűzettel is működnek, csak épp egy kicsit hosszabbak.
Magyarországon még mindig a Facebookról beszélünk a leggyakrabban online, és ha már ott vagyunk, receptekről és a koronavírusról olvasunk legtöbbször. Az Instagramot szeretjük a legjobban és a képek alatt leginkább gratulálunk, a legkevésbé pedig a LinkedInt kedveljük. Twittert még mindig kevesen használnak hazánkban. A SentiOne közel 13,5 millió idei online említést elemezve felmérte, melyik közösségi oldalakat kedvelik a magyar internetezők, mikor aktívak azokon és milyen témákról beszélgetnek.
Azzal vádolják a keresőóriást, hogy továbbra is kínai cenzúrázási kampányokban vesz részt, elrejtve Kína számára esetleg kínos tartalmakat.
Kínában úgy gondolják, hogy a Microsoft túl sok adatot gyűjt be a felhasználókról. Két nagy szolgáltatásról van szó, a Bingről és a LinkedInről.
A facebookos adatszivárgás után egy másik közösségi oldalnál is komoly probléma ütötte fel a fejét.
A koronavírus-járvány miatti megváltozott világban egyes digitális szolgáltatások hihetetlen népszerűségre tesznek szert. Ilyen például a virtuális értekezletek tartásának a lehetősége, amiből a LinkedIn sem akar kimaradni.
A Doom és a Fallout játékok mögött álló ZeniMax felvásárlása elképesztően nagy üzletnek tűnik – mindaddig, amíg meg nem nézzük a Microsoft eddigi bevásárlásainak toplistáját.
Közös nyilatkozatott tettek a világ legnagyobb technológiai cégei a koronavírussal kapcsolatos félretájékoztatás megállítása érdekében.
Kitalálja, melyik alkalmazásra fizetnek elő a legtöbben?
Arnold Schwarzenegger sem maradhatott ki a sorból
A Neumann Társaság ingyenesen elérhetővé tette a közösségi média tudatos használatát célzó kisokosát. Egy közérthető nyelven kiadott anyagról van szó, amely a legnépszerűbb közösségi szolgáltatások, így például a Facebook, a YouTube, az Instagram vagy a LinkedIn szakszerűbb, jobb használatához tartalmaz tudnivalókat.