Egyre többet költünk digitális előfizetésekre

Kitalálja, melyik alkalmazásra fizetnek elő a legtöbben?

  • hvg.hu hvg.hu
Egyre többet költünk digitális előfizetésekre

Az elmúlt években jelentősen növekedtek a digitális előfizetések az USA-ban – derül ki a piaci intelligenciával foglalkozó SensorTower kutatásából. Az adataik alapján a 100 legnépszerűbb előfizetés összesen 4,6 milliárd dollárt hozott a cégeknek, ami egy elég markáns, több mint 20 százalékos emelkedés az előző év eredményeihez képest.

A képet tovább árnyalja, hogy ebben nincsenek benne a játékok, és hogy csak a két fő applikáció-áruház, az Apple App Store és a Google Play adatait vették figyelembe, tehát nincsenek benne a két áruházon kívül szolgáltatók, így például a Netflix és csak a 100 legnépszerűbb előfizetést kínáló applikációt vették bele a számításokba.

Vajon melyik applikáció vezeti a listát? Mindkét platform eredményeit összevetve nem meglepő, hogy a Tinder: a 100-as lista bevételének 10 százalékát a társkereső hozza. Az élvonalban a HBO Now, a YouTube és a Pandora ékszercég applikációi találhatóak még a LinkedIn, a szintén társkereső Bumble és a tartalomszolgáltató Hulu mellett.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.