Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Kitalálja, melyik alkalmazásra fizetnek elő a legtöbben?
Az elmúlt években jelentősen növekedtek a digitális előfizetések az USA-ban – derül ki a piaci intelligenciával foglalkozó SensorTower kutatásából. Az adataik alapján a 100 legnépszerűbb előfizetés összesen 4,6 milliárd dollárt hozott a cégeknek, ami egy elég markáns, több mint 20 százalékos emelkedés az előző év eredményeihez képest.
A képet tovább árnyalja, hogy ebben nincsenek benne a játékok, és hogy csak a két fő applikáció-áruház, az Apple App Store és a Google Play adatait vették figyelembe, tehát nincsenek benne a két áruházon kívül szolgáltatók, így például a Netflix és csak a 100 legnépszerűbb előfizetést kínáló applikációt vették bele a számításokba.
Vajon melyik applikáció vezeti a listát? Mindkét platform eredményeit összevetve nem meglepő, hogy a Tinder: a 100-as lista bevételének 10 százalékát a társkereső hozza. Az élvonalban a HBO Now, a YouTube és a Pandora ékszercég applikációi találhatóak még a LinkedIn, a szintén társkereső Bumble és a tartalomszolgáltató Hulu mellett.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.