Kincseket érő klasszikus autói eladásából igyekszik pénzt szerezni a McLaren
Az autógyártó pénzügyi helyzete korántsem megnyugtató, és jelentős csúszásban vannak az új szuperautó-projektjükkel is.
Az autógyártó pénzügyi helyzete korántsem megnyugtató, és jelentős csúszásban vannak az új szuperautó-projektjükkel is.
Lassan ritkaságnak számító old-school járgány a Honda Jazz, a maga turbó nélküli, méretes motorjával. Kisautó, nagy motor, nagy élvezet? Tényleg az, de vannak jókora kérdőjelek is.
Drukkoljunk bármelyik F1-csapatnak, ezt a videót látva szinte mindegyikünk jobb sorsot szánna Alonsóéknak.
A 36 éves Jenson Button szaktanácsadóként marad a McLaren-Hondánál, de az idei az utolsó szezonja lesz.
A pletykák szerint olyan erő lesz a motorban, hogy azzal a Mercedes nyakára érhetnek.
Nem sok vizet zavar mostanában a Forma–1-ben a McLaren, amely megsínyli a sportágba idén visszatérő Honda nyűglődését. Persze a szebb napokat megélt wokingi alakulat is igyekszik villantani: ha másutt nem megy, hát versenyen kívül…
Fernando Alonso mindig hangoztatta, hogy a néhai háromszoros világbajnok Ayrton Sennát tekinti példaképnek: nagyobb megtiszteltetés aligha érhette a kétszeres vb-első spanyolt annál, minthogy kipróbálhatta a brazil pilóta 1988-as rakétáját, a legendás MP4/4-et.
Hónapokon át tartó spekulációhadjárat után a Forma-1-es McLaren istálló bejelentette, hogy a Ferraritól távozott kétszeres világbajnok, Fernando Alonso visszatér a gárdához, ahol Jenson Buttonnal alkotják majd a jövő évi versenyzőpárost. Az új Honda-korszak első idényére marad a különítménynél Kevin Magnussen is, aki harmadik pilóta lesz.
A most még Mercedes erőforrásra támaszkodó McLaren biztosan a japán motorszállítóval vág neki a 2015-ös évek, miután a Honda csütörtökön megerősítette: újraindítja néhány éve elvágott F1-es projektjét. Lehet Sauber-Honda és Lotus-Honda is belőle.