Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A Forma-1-es előszezont megnyitó jerezi tesztelés nyitónapján egyik leginkább várt attrakciója az újra összeálló McLaren és Honda első produktumának, az MP4-30 típusjelű konstrukciónak a színre lépése. Fernando Alonso vitte pályára, már a hangja is hallható.
Mint ismeretes, a McLaren már a tavalyi autó átépített változatába is beszerelte a Honda-hajtásláncot, ám az évadzáró Abu Dhabi Nagydíj után tartott tesztelés a különféle technikai malőrök miatt túlságosan rövidre sikerült számukra. Többek között ez az egyik oka annak, hogy az MP4-30-as vasárnapi színre lépését felfokozott várakozás övezi.
Az újdonságot a McLarenhez visszatérő kétszeres vb-első, Fernando Alonso vitte pályára: a helyszínről két rajongói videó is érkezett már, amelyeken – igaz, nem komoly tempóban – a japán hajtáslánc hangja is hallható.
„A Honda motor tisztábban szól, mint Abu Dhabiban, de még mindig nincs kifinomítva. Jelenleg sokkal mélyebb, rekedtebb a hangja, mint a többieké” – kommentálta a Honda-motorhangot a helyszínről az Autosport című brit szaklap tudósítója.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.