Magyarországon a gyönyörű Mercedes CLE kupé legerősebb új AMG verziója
A magyar designer által rajzolt Mercedes CLE legsportosabb változatában egy picit hibrid és nagyon turbós 6 hengeres hajtáslánc található.
A magyar designer által rajzolt Mercedes CLE legsportosabb változatában egy picit hibrid és nagyon turbós 6 hengeres hajtáslánc található.
Ez a különleges G-Klasse nyitható tetővel kombinálja az AMG-féle közel 600 lóerős teljesítményt.
Valószínűleg nagyon kellett rohannia az ajándékokért.
A kompresszoros V8-as erőforrás nem szenved erőhiányban, akár harmadik fokozatban is simán túlpörgeti a kerekeket.
Megannyi késést követően hamarosan végre megkezdődik az Aston Martin hibrid újdonságának sorozatgyártása.
A plugin hibrid Mercedes-AMG SL63 S E Performance kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, és 13 kilométert hangtalanul suhanva is képes megtenni.
Még jó ideig velünk maradhatnak a bajorok soros 6 hengeres és V8-as benzinmotorjai.
Ritkán akad lehetőség lecsapni egy Mercedes-AMG One-ra, most azonban itt a lehetőség, máris lehet készíteni az átutalást.
Megérkezett a vadonatúj CLE Coupe eddigi legnagyobb teljesítményű AMG kivitele.
A szinte pehelykönnyű roadster csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
Egymásnak eresztettük az AMG GLE 53 4Matic+ Coupét és az EQE 350 4Matic SUV-ot, megnéztük, hogy hogyan viszonyul egymáshoz a sportos hangvételű 6 hengeres kupéterepjáró és a politikailag maximálisan korrekt tisztán elektromos szabadidő-autó.
A Mercedes-AMG GT2 PRO egy kifejezetten pályanapokra optimalizált hamisítatlan élményautó.
Érkezőben a legerősebb Tesla Model S és Lucid Air elektromos autók vadonatúj német riválisa.
Ilyen az, amikor a biturbó V8-ra épülő plugin hibrid hajtásláncból minden energiát kifacsarunk.
Íme a megoldás arra az esetre, ha egy kicsit egyedibb külcsínű AMG EQS-re vágyunk.
A 4 literes benzinmotorral szerelt sportkocsinak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
A 2013-as Magyar Nagydíjon első pozícióban végzett versenyautónak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
A Mercedes és a BMW nem éppen olcsó sportmodelljei egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek Európában.
A bőven 45 millió forint felett nyitó új sportterepjáró 3,5 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
A fejlesztők csak óvatosan nyúltak hozzá a Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4 ajtós kupéhoz.