Hivatalos fotón az 1000+ lóerős új elektromos Mercedes-AMG
Megkezdődött a Mercedes-AMG vadonatúj elektromos SUV modelljének közúti tesztelése.
Megkezdődött a Mercedes-AMG vadonatúj elektromos SUV modelljének közúti tesztelése.
Sosem készült még olyan erős S-Klasse, mint a Mercedes-AMG S 63 E Peformance, de vajon mennyire uralható egy ilyen 1430 Nm nyomatékú luxusromboló egy frissen behavazott alpesi szerpentinen? Kipróbáltuk!
Az elképesztő gyorsulásra képes egyedi G-Klasse végsebessége eléri a 300 km/h-t.
A vadonatúj Mythos sorozat első modelljeként jegyzett Mercedes-AMG PureSpeed esetében a bukósisak jelenti a szélvédelmet.
Itt a lehetőség, hogy lecsapjunk egy remek Mercedes-Benz CL 55 AMG F1 Limited Editionre.
Nem lepődnénk meg, ha 1000 lóerőnél nem adnák alább.
A Lotus Emira legújabb turbós változata kereken 400 lóerős teljesítményt szabadít rá az aszfaltra.
A Mercedes-AMG One az első sorozatgyártású közúti autó, mely 6 perc 30 másodpercnél rövidebb idő alatt ért körbe a Nordschleifén.
A Pagani Zonda 760 Roadster Diamante Verde egyike az utolsó legyártott Zondáknak.
A Saoutchik 300 GTC Roadster dizánja kicsit olyan, mintha egy ügyetlen AI rajzolta volna.
A Mercedes-AMG GT 63 Pro a 204 lóerővel erősebb plugin hibrid csúcsmodellnél is drágább.
A limitált szériás Mercedes‑AMG GT 63 Pro Motorsport Collectors Edition hajtásában nincs semmi elektromosság.
A vadonatúj Mythos sorozat első modelljeként jegyzett Mercedes-AMG PureSpeed esetében a bukósisak jelenti a szélvédelmet.
A földöntúli luxussal támadó Mercedes-Maybach SL680 Monogramon megszámlálhatatlanul sok Maybach-logó feszít.
Zárt pályán feszegettük a V8-ról mindössze 4 hengerre szerényített vadonatúj plugin hibrid AMG C 63 határait. Vázoljuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a szedán és kombi változatban is kapható, őrült gyorsulású izompólós új Mercedes.
A Mercedes-AMG GT63 Pro teljesítménye mindenféle elektromos rásegítés nélkül haladja meg a 600 lóerőt.
A Pagani Huayra Epitome nyitott kulisszás manuális váltóval társítja a 6 literes biturbó V12-t.
Itt a megoldás azok számára, akik a 802 lovas Mercedes-AMG S 63 E Performance produkciójával nem teljesen elégedettek.
A McMurtry Speirling nemcsak a Mercedes közúti hiperautójánál, hanem a DTM versenyautóknál is komolyabb tempót diktál.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.