Csak a kiválasztott szupergazdagok csaphatnak le a szélvédő nélküli új Mercedesre
Megérkezett a Mythos sorozat első képviselője, a Forma 1 ihlette Mercerdes-AMG PureSpeed.
Megérkezett a Mythos sorozat első képviselője, a Forma 1 ihlette Mercerdes-AMG PureSpeed.
A nemzetközi menetpróbán nemcsak a szinte teljesen hangtalanul suhanó elektromos G-osztályt, hanem annak 6 hengeres dízel és benzines, illetve biturbó V8-as változatát is vallatóra fogtuk. Teszten a legendás kockaterepjáró legújabb verziói.
A Mercedes-AMG GT 63 S E Performance alapára bőven 90 millió forint felett alakul.
A 6 hengeres Mercedes-AMG CLE 53 4Matic+ Cabrio vászonteteje 20 másodperc alatt lenyitható.
A 6 hengeres erőforrású legsportosabb új E-Klasse akár 100 kilométert is képes megtenni némán elektromosan suhanva.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63 S E Performance még az F1 technikát felvonultató szuperlimitált és méregdrága Mercedes-AMG One-nál is jobban gyorsul.
A brutálisan erős 4 literes benzinmotor mellé most először 48 V-os lágyhibrid technika került a G 63-as csúcsmodellben.
A Mercedes-AMG várhatóan két év múlva leplezi le vadonatúj tisztán elektromos sportterepjáróját.
A Pagani Alisea az olasz márka első modelljének 25. születésnapjára érkezett.
A megújult G-osztályból már egyedül a G 63-as csúcsmodellben található echte V8-as erőforrás.
A legújabb C63 már nem jókora V8-as motorból, hanem szupermodern plugin hibrid hajtásláncból nyeri az erejét.
A 8 hengeres erőforrástól kényszerűen búcsút kell vennünk, viszont ma már tulajdonképpen az is jó hír, hogy a zászlóshajó AMG E-Klassék nem 4 hengeresek.
A szép emlékű CLK mintájára a C- és az E-osztályos kupé/kabrió közötti határmezsgye elmosására hivatott a vadonatúj Mercedes CLE, mely felüdülést jelent a mindent elárasztó SUV-ok láttán megfáradt retináink számára. De vajon van-e olyan jó a CLE, mint amennyire tetszetős?
Látványos limitált szériás változat készült a Magyarországon gyártott Mercedes-AMG A 45 S 4Matic+-ból.
Íme a megújult Aston Martin Vantage sportkupé GT3 szériás versenyautó kivitele.
A legújabb Aston Martin Vantage 155 lóerővel nagyobb teljesítményű, mint az elődje.
Mostantól már nemcsak kupé, hanem vászontetős verzióban is kapható a Mercedes CLE.
Ez egyben azt is jelenti, hogy Carlos Sainz 2024 végén ülés nélkül marad.