Sci-fi autót tervezett a Mercedes, és nagyon jól sikerült
Kiderült, mivel készül a német cég a Tokiói Autószalonra.
Kiderült, mivel készül a német cég a Tokiói Autószalonra.
A BMW 5-ös sorozatának örök ellenfele januárban mutatkozik be Detroitban. Lényegében már minden részlete ismert, csak össze kell rakni a mozaikokat.
Az ultrahatékony Concept IAA képes arra, hogy menet közben megnyújtsa a karosszériáját, így fokozva az aerodinamikai hatékonyságot.
Fiatalon, de még inkább tiniként, talán a legfontosabb, attraktívnak lenni. Hogy aktuálisan iszonyú divatosnak érezzük magunkat. Aztán tíz év múlva, amikor egy korabeli kép előkerül, érezzük "ú, ezt lehet nem kellett volna". Kicsit benne van ez a faktor a mai CLA, CLA Shooting Brake párosban is, hogy milyen lesz jó pár év múlva, pedig kétségtelen, hogy most nincs látványosabb kombi a Merciénél.
A Mercedes-Benz S-osztály kabrió változatába minden létező extrát belepakoltak a mérnökök, mellé pedig megörökölte a kupé formavilágát és a kétféle V8-as motort.
AMG sportcsomagot a kap a V-osztály, 19-colos könnyűfém felnivel, átdolgozott lökhárítókkal, panoráma-üvegtetővel és a márkára jellemző minőségi beltérrel.
A C63 AMG Coupe kétféle teljesítménnyel is rendelhető lesz, az alapváltozatban 476 lóerőt produkál a 4.0 literes, ikerturbós V8-as motor, míg az S kivitelben 510-et.
Napvilágot láttak a Mercedes-Benz S-osztály Cabriolet vázlatai. A koncepció idén szeptemberben Frankfurtban bemutatkozhat, de egy-két nyarat még biztos kell várni, hogy az utcán is feltűnjön a méretes vászontetősből.
Mint modani szokás, minél kevesebb az ajtó, annál kívánatosabb a forma. A fotókat és technikai részleteket követően majd a szeptemberi Frankfurti Autószalonon lesz látható élőben először a Mercedes-Benz C-klass Coupé.
A közel 20 milliárd forintnyi profitot osztalékként vitte ki tavaly a Mercedes – írja a Világgazdaság.
Érkezik a stuttgartiak nagy kupéterepjárója, ennek alkalmából már Lewis Hamiltont is bevetették a kampányban.
Hamarosan itt az ötödik generációs E-osztály, amelynek egyik legnagyobb mutatványa lesz a sofőr nélküli parkolás.
Terepmintás fényezés, szénszálas karosszériaelemek, 22-colos felnik és 828 lóerő a Mansory egyik legdrágább terepjárójának ismérvei.
Alaposan felpolírozott hűtőmaszkkal, hatékonyabb motorokkal, átszabott és LED-es lámpákkal, valamint meghökkentő színekkel dobták fel a stuttgarti márka legkisebb autóit.
A már a nevében is különleges G500 4x4² monstrum 22 colos kerekeken gurul és a hatkerekű testvérmodelltől éredeztethető.
Megérkezett a korábban GLK-ként ismert közepes méretű stuttgarti SUV új generációja. A neve is új, de a célcsoport, amire lőnek vele, ugyanaz: Audi Q5, a BMW X3 és a Lexus NX.
Nagylakon akart tréleren kivinni az országból egy hibrid Mercedes-Benz S-osztályú luxusautót jogosulatlanul egy férfi.
A prémium autógyárak általában saját, nagy dizájnercsapattal dolgoztatnak, akik néha kicsit elkalandozhatnak az autótervezéstől.
Eddig csak hallottunk róluk, de itt a videó is, hogy tényleg léteznek. Egy csapat, akinek az a munkája, hogy egész nap sportkormányt, sebességváltó-szoknyát, vagy piperetükörbőrt szaglászik.
A legendás G-wagen megkapta az új fejlesztésű 422 lóerős nyolchengeres erőforrást, de megtartották a jól bevált V12-es erőművet is a csúcsmodellben. Érdekesség, hogy ennek az osztálynak, a G 65 AMG nevű tagja jelenleg is a legdrágább a márka hazai kínálatában, 86,8 milliós alapárral.