Azt mondja a Mercedes, hogy nem visz ki pénzt Magyarországról
Húszmilliárd forint a profit, amit visszaforgatnak fejlesztésbe.
Húszmilliárd forint a profit, amit visszaforgatnak fejlesztésbe.
Nem lesz ugyan olyan kabriózni mostantól a Mercikben. Az egyik legmenőbb és egyébként is hasznos opcióját nem fogalmazhatja a stuttgarti márka egy szabadalmi per elvesztése miatt.
Előállt itthon is a stuttgarti márka azzal az autóval, amely a prémiumszegmens idei talán legfontosabb újdonsága. Persze lesz az új E-osztályból alapváltozatban taxi is, meg gazdag nagybácsi-Merci is, mi viszont most a másik végletet próbáltuk, amely az autózás jelenlegi határait tolja egyre kijjebb.
A Mercedes-Benz anyavállalata, a Daimler 500 millió eurós beruházást jelentett be. Motorgyárat építenek Lengyelországban.
Hét klasszikus Mercedest újítottak fel a legutolsó apró eleméig tökéletes minőségben.
Annak, aki ilyen karakterű autót keres, rendszerint mindennél fontosabb a márkaérték. Talán nem is az autóé, hanem a saját magáé. Elvégre a jómódot stílusosan kell tálalni, éreztetve, hogy a farzsebben nyugvó lapos pénztárca valójában "arany" hitelkártyát rejt. Ebben tökéletes partner a Mercedes-Benz C-Coupé.
A Mercedes-Benz kecskeméti gyárában elkészült az ötszázezredik autó, amely egy kozmoszfekete színű CLA modell.