Kevesebb, mint 1000 kilométer van ebben a 34 éves eladó Merciben
A szalonállapotú Mercedes 230E egyenesen a 80-as évekbe repítheti vissza új gazdáját.
A szalonállapotú Mercedes 230E egyenesen a 80-as évekbe repítheti vissza új gazdáját.
A német gyártó első körben az új roadster belsejét mutatja meg nekünk.
A minden földi jóval felvértezett guruló otthonról sok mindent elárul, hogy üzemanyag-tartálya 390 literes.
Az abszolút tökéletességre való törekvés, bármi áron – körülbelül így hangzik jelen tesztalanyunk hitvallása. Kipróbáltuk valaha készült technikailag legfejlettebb Rolls-Royce-ot, amely igyekszik az összes érzékszervünket egyszerre kényeztetni.
Lewis Hamilton nem tervezi, hogy még a negyvenes éveiben is a Formula-1-ben fog versenyezni, de az idei szoros küzdelem meggyőzte, hogy még két évet aláírjon.
A sportos külsővel és a teljesítménnyel nem nagyon lehet gond, de a hengerek száma sokaknál kiverheti a biztosítékot.
A Mercedesnek akadt némi megjegyzése a riválisa által elért új Nordschleife rekord miatt.
A szupersportos típusból alig több, mint 500 példány hagyta el a gyártósort.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg kevésnek találják az 585 lóerős alapmodellt.
A vadonatúj hibrid hajtásláncú sportmodellnek ezúttal a kombi változatát kapták lencsevégre.
Ezzel a német terepjáróval bárhol azonnal az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
A stuttgarti prémiummárka elérkezettnek látta az időt sportos modelljének ráncfelvarrására.
Az 1970-be visszarepítő különleges kabrióról nem túlzás azt állítani, hogy szalon állapotnak örvend.
Kevesellték a pénzt az eladott autóért.
Az 50-es években alaposan előre tekerte az időgép kerekét a Gullwing, 2021-ben pedig látványos formában emlékeztet bennünket a német autógyártás zsenialitására. Miközben még mindig kegyetlenül az ülésbe passzíroz és akár 260-nal is képes repeszteni.
A Mercedes tágas új modelljére ideális esetben akár a nagycsaládos kedvezmény és az elektromos autókra igényelhető támogatás is igénybe vehető. Kipróbáltuk, hogy milyen a szinte hangtalanul suhanó V-osztály.
A Mercedes S 400 d az eddiginél jobban gyorsul és a végsebessége is megnőtt.
A beszámoló alapján a 41,55 millió eurós adózás előtti eredmény kevesebb mint 6 százalékát kellett csak leadóznia a cégnek. A többi mehet a német anyavállalathoz.
Az S-osztályra épülő non-plus-ultra luxuslimuzin kétféle változatban rendelhető.
Ennek a különleges GT R-nek a vezetéséhez nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.