Magyar Hírlap: vád alatt a Cargo-vezér
Hűtlen kezelés miatt vádat emelt a Fővárosi Főügyészség a vagoneladási botrányban a Rail Cargo Hungária igazgatósági elnöke, Kovács Imre ellen - írja a Magyar Hírlap.
Hűtlen kezelés miatt vádat emelt a Fővárosi Főügyészség a vagoneladási botrányban a Rail Cargo Hungária igazgatósági elnöke, Kovács Imre ellen - írja a Magyar Hírlap.
Avartüzek miatt nem közlekedhetnek a vonatok Hegyeshalom és Mosonmagyaróvár valamint Hegyeshalom és Rajka között - közölte a Mávinform szombat délután. Emiatt jelentős késések várhatók a Budapest-Győr-Hegyeshalom és a Hegyeshalom-Rajka vonalakon.
Egy magyar gyártmányú intercity prototípusának a megtervezésével indulna újra a MÁV-Gépészet Zrt. kezdeményezésével a hazai vasútijármű-gyártás.
Meghibásodott a váltó a komáromi állomáson, ezért a Budapest-Győr-Hegyeshalom vonalon késnek a vonatok - értesült a HavariaPress.
Szarvas Ferenc, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója együttműködési megállapodást írt alá a China Railway Construction Corporation vezetőjével Pekingben, 2011. április 19-én.
A kormány átalakítja a gyógyszerkasszát 2012-től, és a MÁV 300 milliárd forintos adósságát államadóssággá konvertálja, majd a közösségi közlekedés költségeit reform keretében, több lépcsőben kívánja csökkenteni 2014-ig - jelentette be Matolcsy György nemzetgazdasági miniszter szerdán a kormányülést követő sajtótájékoztatón Budapesten.
Átlagosan 10-20 perccel hosszabb menetidővel közlekednek a vonatok a Budapest-Cegléd-Szolnok és a Budapest-Szolnok-Debrecen-Nyíregyháza-Záhony vasútvonalon.
A Mercedes kecskeméti összeszerelő üzeméhez kapcsolódó új vasútszakasz építése miatt április 12-e és 21-e között szünetel a vonatforgalom Kecskemét és Kiskunfélegyháza között.
Jellemzően az állami cégeknél már megszületett a megállapodás, néhány munkáltatónál a tavalyi OÉT-ülésen aláírt 4-6 százalékos béremelési ajánlást is meg tudták valósítani.
A MÁV volt humánpolitikai vezérigazgató-helyettese szerint a pénzügyi, a vállalatirányítási, a humánerőforrás, a befektetés-kezelés és az infokommunikáció sikeres volt, de nem elég ahhoz, hogy a szemléletváltás áthassa az egész vasúttársaságot.
1861. április 1-jén indult a Déli pályaudvarról az első menetrendben meghirdetett személyvonat.