A MÁV szerint háborús helyzetben inkább nem kéne sztrájkolni
A mozdonyvezetők március 10-re hirdettek demonstrációt.
A mozdonyvezetők március 10-re hirdettek demonstrációt.
Magyar szót a záhonyi vasútállomáson délutánra már szinte nem lehet hallani: ukránok és diákok érkeznek.
Állampolgárságtól függetlenül.
A vonat nem vár, a sorompó áll, és a bocika, ha beindul, nincs megállás.
2007 óta nem látott szintre nőtt az infláció; megkezdődött a választás előtti pénzszórás; újra vizes vb-t rendez Magyarország. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Óriásit nőtt a vasúti kábellopások száma ezen a télen, főleg a Keleti pályaudvar környékén visszajáró vendégek a tolvajok. A MÁV a vagyonvédelmi dolgozói átcsoportosításával próbálja elérni, hogy figyeljék a veszélyeztetett szakaszokat, a rendőrséggel a felderítésben tudnak együttműködni. Nem csak az utasok kényelme miatt van szükségük arra, hogy kezdjenek valamit a helyzettel, tavaly átlagosan minden lopás közel 850 ezer forintos kárt jelentett a cégnek.
A kár mértéke közel négymillió forint a rendőrség szerint.
A vasúttársaság vezetői jogellenesnek tartják a sztrájkot.
15–20 perces csúszásra lehet számítani.
A vasutas a vihar nyomán megrongálódott felsővezetékek helyreállítása során veszítette életét.
A baleset a Vác, illetve Vácrátót és a Nyugati pályaudvar közötti vasúti forgalmat érinti.
A vasúttársaság szerint jelentős fennakadásokat okoztak a kábellopások.
A kábellopás még hétfő este történt, de az a kedd reggeli közlekedésre is hatással van a MÁV szerint.
Az ingázók járhatnak jól igazán a fejlesztéssel a BKK szerint.
Egy pillanatig sem volt kérdéses, melyik vonal kerül az első helyre a listán, ahol 2021 legproblémásabb vasútvonalait rangsoroltuk, de a második-harmadik hely annál bizonytalanabb volt. Megnéztük azt is, hogy indított a tram-train, melyik volt az év legnehezebb napja, és azt is megmutattuk, hogy a nyári hőség még annál is rosszabb a vasútnak, mint ha hideg lenne.
Összetorlódhatnak a fizetések a közlekedési vállalatoknál, ugyanis a garantált bérminimumon és a minimálbéren foglalkoztatottak juttatásai gyorsabban nőnek, mint a többieké.
Összeszedte a legfontosabb közlekedési szabályokat a MÁV, és minden közlekedőt óvatosságra int.
A vonat leszaladt a sínekről, miután több száz méteren tolta maga előtt a kisteherautót, amivel egy átjáróban ütközött. A kisteherautó sofőrje meghalt, a vonat utasai közül senki sem sérült meg. A baleset számos járat közlekedését érinti.
A jegyeket érdemes előre megváltani, sokan próbálnak majd utazni. Különleges menetrendben közlekednek a vonatok, a Volánok és a HÉV-ek is.
A szerelvényeknek sikerült megállnia, az utasokat a katasztrófavédelem segítette le az egyik vonatról.