Hegedűt és ütvefúrót is találtak idén a MÁV vonatain
Ha pénzt hagynak el a vonaton, és nem jelentkezik a tulajdonos, az összeg az államhoz kerül.
Ha pénzt hagynak el a vonaton, és nem jelentkezik a tulajdonos, az összeg az államhoz kerül.
A költségek emelkedése miatt a közutakra kerülhet az áruszállítás egy része.
Az állomáson nem működik a biztosítóberendezés, nem indítanak és fogadnak vonatokat.
Megnőtt a menetidő a záhonyi fővonalon és a Dombóvár-Gyékényes vonalon is.
A váci, a veresegyházi és a ceglédi vonalakon is akadozik a forgalom.
Várhatóan egész szerdán érvényben maradnak a korlátozások a ceglédi vonalon – közölte a MÁV.
Meghibásodott egy biztosítóberendezés.
Az alkalmazottaknak november 30-ig fel kell venniük az oltást.
Azt még Gulyás Gergely jelentette be a múlt heti Kormányinfón, hogy a cégek előírhatják az oltást dolgozóiknak.
Hétfőtől kötelező használni a védőeszközt a MÁV-Volán-csoport járatain, vagyis a vonatokon, távolsági buszokon és a HÉV-eken.
Néhány nemzetközi járatnak útközben kell átváltania a téli időszámításra.
Óraátállítás, mindenszentek, hosszú hétvége – a vonatok és a buszok megpróbálnak igazodni az elvárásokhoz.
Több mint egy évvel az után, hogy Palkovics László bejelentette, elkezdődött a fejlesztés, eljutottak a Budapest–Belgrád vasútvonal alapkőletételéig. A vonal becslések szerint legkorábban 130, legkésőbb 2400 év múlva termelhetné vissza a felújítás költségeit.
Levideózták, ahogy a Szegedről Békéscsabára tartó személyvonat egyik mozdonya és egy személykocsija kisiklott Szeged-Rókus állomáson.
Októberben állnak forgalomba a prémium osztályú IC+ kocsik, elsőként a nyíregyházi, majd a miskolci vonalon lehet rajtuk utazni.
Kétmilliónál is többen utaztak az idén nyáron vonattal a Balatonhoz - írta Schanda Tamás, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) parlamenti és stratégiai államtitkára vasárnap a Facebook-oldalán.
Hamarosan megindulhat a fővároson belüli vasúti pályák attraktív városi gyorsvasúttá fejlesztése. A beruházás fontos és különleges, de nem látni, miért kerül az agglomerációs vasúti stratégiában egy éve belőtt összeg háromszorosába.
Az érintett vonalon késések, illetve vonatelmaradások várhatók.