Kidőlt fa bénította meg a vasutat Fótnál, hosszabb a menetidő a váci vonalon
A pályára dőlt fa kigyulladt, Fót és Csomád között most egyáltalán nem jártak egy ideig a vonatok.
A pályára dőlt fa kigyulladt, Fót és Csomád között most egyáltalán nem jártak egy ideig a vonatok.
A távolsági vonatok újra használhatják a Déli pályudvart, az elővárosiak viszont nem. Utóbbiak közül több 10-20 percet is késik.
A kedd délutáni állapothoz képest kora estére annyit változott a helyzet, hogy a távolsági vonatok már a Déliből indulhatnak, de a Budapestre érkező szerelvények még csak Kelenföldig mehetnek.
Az érintett elővárosi és távolsági vonatok csak Kelenföldig mennek. Egyelőre nem tudni, meddig marad ez így. A Délit azután zárták le részben, majd teljes egészében, hogy napközben kisiklott egy motorvonat és megdöntött egy vezetéktartó oszlopot.
Tolatás közben kisiklott egy motorvonat a Déli pályaudvaron, megdöntötte a felsővezeték-tartó oszlopot, ezért a menetrend szerint itt végállomásozó vonatok mind Kelenföldre érkeznek, az elővárosi járatok onnan is indulnak, a távolsági vonatok azonban a fennforgás ideje alatt is a Déliből indulnak.
13 déli- és 8 északi-parti balatoni vasútállomás épülete újulhat meg. A már modernizált megállóhelyeken azonban egyelőre nem működnek a liftek, de azt ígérik, majd fognak.
Felújítási munkálatokat végeznek, emiatt vonatpótló autóbuszok közlekednek Kőbánya-Kispest és Dabas között.
Elromlott a biztosítóberendezés a Budapest–Székesfehérvár-vasútvonalon, emiatt a balatoni vonatok is késnek. Megkérdeztük a MÁV-tól, hogy mikor és mennyiért telepítették a rendszert, illetve azóta hány meghibásodás történt, és ez mennyi vonatnál okozott késést.
Ilyen az, amikor a teherszállítmány pihentetése miatt lényegében lehetetlenné válik a gyalogosok normál közlekedése.
Leszakadt a felsővezeték Székesfehérvár után, ezért a Balaton felé haladó vonatok 30-60 perces késéssel közlekednek. A hibát csak kora estére javítják ki.
Órás késések voltak a Budapest–Székesfehérvár-vasútvonalon péntek este egy meghibásodott biztosítóberendezés miatt. A hiba nem először jött elő, lassan egy hete tart, és a megjavítása még heteket is igénybe vehet. Addig maradnak a késések. A berendezést négy éve helyezték üzembe, még garanciális.
A ferihegyi vasúti megálló liftjei eddig is híresen megbízhatatlanok voltak. A helyzet most annyit változott, hogy most már esély sincs a működtetésükre, valamennyit leállították, a MÁV szerint cserélni kell a felvonókat.
A 86 milliárdból felújított vasútvonal 15,5 milliárdos biztosítóberendezései rendszeresen meghibásodnak, emiatt a vonatok sokat késnek, de most a sorompó is nyitva maradt egy elrobogó vonat előtt.
Putyin kedvenc oligarchái is megtalálták a maguk nagy üzletét a vb-n; bemutatták a 2019-es magyar költségvetést; százmilliárdos tervekkel állt elő a MÁV, csak pénz nincs hozzá. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A korábbi óránkénti 60-80 kilométer helyett többnyire óránkénti 100, a be nem épített területeken 120 kilométeres sebességgel közlekedhetnek a vonatok a dél-balatoni vasútvonalon.
A hétvégétől jön a nyári menetrend a vasúton.