A nap fotója: Suzukikkal teli vasúti szerelvény tesz keresztbe a gyalogosoknak
Ilyen az, amikor a teherszállítmány pihentetése miatt lényegében lehetetlenné válik a gyalogosok normál közlekedése.
Ilyen az, amikor a teherszállítmány pihentetése miatt lényegében lehetetlenné válik a gyalogosok normál közlekedése.
Leszakadt a felsővezeték Székesfehérvár után, ezért a Balaton felé haladó vonatok 30-60 perces késéssel közlekednek. A hibát csak kora estére javítják ki.
Órás késések voltak a Budapest–Székesfehérvár-vasútvonalon péntek este egy meghibásodott biztosítóberendezés miatt. A hiba nem először jött elő, lassan egy hete tart, és a megjavítása még heteket is igénybe vehet. Addig maradnak a késések. A berendezést négy éve helyezték üzembe, még garanciális.
A ferihegyi vasúti megálló liftjei eddig is híresen megbízhatatlanok voltak. A helyzet most annyit változott, hogy most már esély sincs a működtetésükre, valamennyit leállították, a MÁV szerint cserélni kell a felvonókat.
A 86 milliárdból felújított vasútvonal 15,5 milliárdos biztosítóberendezései rendszeresen meghibásodnak, emiatt a vonatok sokat késnek, de most a sorompó is nyitva maradt egy elrobogó vonat előtt.
Putyin kedvenc oligarchái is megtalálták a maguk nagy üzletét a vb-n; bemutatták a 2019-es magyar költségvetést; százmilliárdos tervekkel állt elő a MÁV, csak pénz nincs hozzá. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A korábbi óránkénti 60-80 kilométer helyett többnyire óránkénti 100, a be nem épített területeken 120 kilométeres sebességgel közlekedhetnek a vonatok a dél-balatoni vasútvonalon.
A hétvégétől jön a nyári menetrend a vasúton.
A lángokat már eloltották, a szerelvényen ülőkért küldenek egy másik mozdonyt.
Omladoznak az állomások, beáznak a pályaudvarok, csúcsra jár a teljes budapesti vasúthálózat. Százmilliárdokra lenne szükség a fővárosi vasúti infrastruktúra modernizálására, tervekből nincs is hiány, pénz viszont nincs erre.
"A Dália IC mozdonyvezetőinek váltásával összefüggésben történteket a vasúttársaság munkatársainak bevonásával rekonstruáltuk,"-írta szerkesztőségünknek a MÁV Sajtó. Tájékoztatásuk szerint a megjelent hírekkel ellentétben a mozdonyvezető nem hagyta magára a vonatot az utasokkal.
Korábban úgy volt, hogy 2019-ig mindhárom forgalmas budapesti vasútállomás megújul, a MÁV lapunknak küldött válaszában azonban azt írja, Kőbánya-Kispest rehabilitációjára új közbeszerzést kellett kiírni, így a munkák jó esetben is eltartanak 2021 végéig, Zugló és Kőbánya alsó felújítására pedig nincsen forrásuk.
Van-e ön szerint még egy ország Európában, ahol állami szereplők közpénzből tartanak fenn egymással versengő – sok tekintetben ellenérdekelt – szolgáltatásokat? Segítünk: nincs. Magyarországon viszont évtizedek óta így működik egymás mellett a Volán és a MÁV. Csak az "elmúltnyolcévben" nagyjából négyszer, négy módon állt neki a kormány az átalakításnak, de a társaságok lobbiharcain eddig mindig elbukott az ügy. A hvg.hu információi szerint ebben a ciklusban újabb nekifutás jöhet.
Aminek pontos ára van, azt nem fizeti ki, ami átláthatatlan, arra jut bőven a közpénzből.
Vázoljuk, hogy milyen munkát végeztek a zöldterület karbantartásával foglalkozó szakemberek.
Harlemi állapotokra panaszkodott a vasutas szakszervezet, a MÁV most válaszolt. Tavaly átlagosan négynaponta támadtak ellenőrre, egy vonalon volt az összes eset több mint harmada.
Az Iho.hu szerint kedd reggel olyan motorvonatot küldtek a ráckevei vonalra, amelyen nem volt megfelelő utastájékoztatás, és műszaki hiba miatt reggel le is állt.
A Budapest–Siófok–Balatonszentgyörgy-vonalon hosszabb menetidővel kell számolni.
A villamospótló busz és a metrópótló villamos után újnak nevezhető pótlójármű jelenhet meg a főváros tömegközlekedésében: a ráckevei HÉV vonalán pénteken HÉV-pótló vonat is jár majd, igaz, egyelőre utasok nélkül, tesztjelleggel.