#Nielsen


Felmérés: látja a tévében, elhiszi, és már ugrik is a magyar
 

Felmérés: látja a tévében, elhiszi, és már ugrik is a magyar

A Nielsen 30 ezer fős kutatása szerint a magyarok 10 százalékponttal jobban bíznak a reklámokban, mint az átlag európai. Bár a kérdőívet kitöltő magyarok 45 százaléka állítja csak, hogy bízik a tévéreklámokban, 54 százalékukat ösztönözték cselekvésre a televíziós hirdetések.

MTI MTI

Szebbnek látjuk a jövőt, de nincs kedvünk vásárolni
 

Szebbnek látjuk a jövőt, de nincs kedvünk vásárolni

Európa és a világ továbbra is inkább pesszimista, viszont a németek és a dánok pozitívan látják a jövőt. Magyarországon emelkedett a fogyasztói bizalmi index és a saját munkahelyi kilátásokat is többen tartják jónak, mint korábban, ugyanakkor csökkent a vásárlási kedvünk.

hvg.hu hvg.hu


Alig emelkedett a sonka ára az elmúlt években
 

Alig emelkedett a sonka ára az elmúlt években

Értékben 15, mennyiségben 13 százalékkal emelkedett a forgalom a múlt év húsvéti időszakjában, tavalyelőtthöz viszonyítva. Erősen koncentrált a bolti eladás: a sonka közel háromnegyed részét 400 négyzetméternél nagyobb üzletekben adták el.

hvg.hu hvg.hu




Tízből 7 magyar szerint gazdasági válságban van az ország
 

Tízből 7 magyar szerint gazdasági válságban van az ország

Bár nőtt a magyarok vásárlási kedve a harmadik negyedévben, majdnem háromnegyedük továbbra is úgy véli, hogy az ország gazdasági válságban van. A Nielsen felmérése szerint a magyarországi válaszadók harmadának nem marad szabadon elkölthető pénze, ezzel lényegesen rosszabbul szereplünk, mint az európai átlag.

hvg.hu hvg.hu



Nézői hazugságra építette a Fidesz a tévés hadjáratát
 

Nézői hazugságra építette a Fidesz a tévés hadjáratát

Nem szereti a reklámokat és a valóságshow-kat a magyar néző: ha kérdezik, azt válaszolja, hogy egész nap dokumentumfilmeket néz, soha nem kapcsolna Győzikére. A Fidesz a reklámadó kommunikációjában meg is lovagolta az emberek kereskedelmi tévék elleni érzéseit. Csakhogy az objektív mérések mást mutatnak: hiába gazdag a kínálat ismeretterjesztésből, a bulvár, a reality mindent visz, csak a nézők nem akarják bevallani, hogy igenis rá vannak kattanva ezekre a műsorokra, sőt, még a reklámokat is tűrik.

MLF MLF

Megfordult a trend: újra kaját vásárol a magyar
 

Megfordult a trend: újra kaját vásárol a magyar

Legutóbb 2011 negyedik negyedévében nőtt a bolti eladás mennyisége Magyarországon, 1,4 százalékkal. Utána a mélypont a 2012. évi negyedik negyedév volt, mínusz 4,6 százalékkal. Most viszont a Nielsen adatai szerint újra nőtt az élelmiszer-kiskereskedelem.

MTI MTI


Nullára zuhant a TV2 nézettsége
 

Nullára zuhant a TV2 nézettsége

Január 2-án 12 órás műsorszünet volt a TV2-n, a nézettség ennek megfelelően nullára esett – számolt be az Origo a Nielsen adataira hivatkozva.

hvg.hu hvg.hu