Meredeken zuhant a szobaantennás tévézők száma
Augusztus végén 122 ezer, vagyis a magyar háztartások 3 százaléka rendelkezett kizárólag analóg földi tévévétellel - derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból.
Augusztus végén 122 ezer, vagyis a magyar háztartások 3 százaléka rendelkezett kizárólag analóg földi tévévétellel - derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból.
A felnőttek körében csaknem 15 százalékos közönségarányt ért el, a legnézettebb percében pedig 865 ezren voltak kíváncsiak az M1 vasárnap esti vetélkedőjére.
Összesen csaknem 20 ezer élelmiszerboltot regisztrált a Nielsen, 2 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban Még mindig elaprózott a bolthálózat: Amíg Magyarországon 10 ezer lakosra tizenkilenc bolt jut, addig például Szlovákiában tizenhét, Csehországban tizenöt, Ausztriában pedig hét.
Mintegy 440 milliárd forint bevételt ért el a kiskereskedelem élelmiszerek értékesítéséből tavaly decembertől idén márciusig, 2 százalékkal többet, mint az előző azonos időszakban. Mennyiségben viszont 2 százalékkal csökkent a négy hónap alatt a Nielsen piackutató vállalat által folyamatosan mért 90 élelmiszer-kategória forgalma.
Minden tizedik magyar mobiltelefonáló arra is használja készülékét, hogy összehasonlítsa különböző termékek árait. Vásárlási döntéseikhez az emberek hazánkban mobiltelefon segítségével leginkább személyes használatú elektronikai készülékekről és háztartási eszközökről tájékozódnak. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket szolgáltató vállalat.
A magyarok 88 százaléka látta válságosnak a gazdaság helyzetét a múlt év negyedik negyedévében, a harmadik negyedévben 89 százalék gondolta ezt. Ugyanakkor a recessziót említők 85 százaléka vélte úgy a negyedik negyedévében, hogy az ország a következő tizenkét hónapban nem lábal ki a gazdasági válságból, míg az előző negyedévben ez az arány még 82 százalék volt - derül ki a Nielsen piackutató intézet ötvennyolc országban elvégzett felméréséből.
Az ötven év fölöttiek többet, a fiatalok valamivel kevesebbet ültek tavaly a tévék előtt- derül ki a Nielsen adataiból.
Tavaly értékben 2 százalékkal nőtt, mennyiségben 4 százalékkal csökkent a háztartási vegyiáruk kiskereskedelmi forgalma, ami így összesen 313 milliárd forintot tett ki.
Öt százalékkal, 1370 milliárd forintra nőtt az élelmiszerekből a kiskereskedelem bevétele 2011 decembere és 2012 novembere között az egy évvel korábbihoz képest, miközben mennyiségben változatlan maradt a forgalom a Nielsen piackutató vállalat által folyamatosan mért 90 kategóriában.