#Nielsen


Irreálisan drága a lakhatás Magyarországon
 

Irreálisan drága a lakhatás Magyarországon

Magyarok költik lakással kapcsolatos szolgáltatásokra büdzséjük legnagyobb részét, utazásra és üdülésre, valamint pihenésre és szórakozásra ugyanakkor hazánkban fordítják a legkisebb arányt az átlagos havi kiadásokból. Ha tíz százalékkal több pénzük lenne, a magyarok leginkább élelmiszerre adnának ki többet, és valamennyit félre is tennének a pluszból.

hvg.hu hvg.hu

A hiperek a vegyiárupiacot is lenyelik
 

A hiperek a vegyiárupiacot is lenyelik

Közel 310 milliárd forint a háztartási vegyiáruk és kozmetikumok éves piaca. Idén az első négy hónapban a háztartási vegyiáruk és kozmetikumok bolti forgalma értékben 2 százalékkal emelkedett, mennyiségben 2 százalékkal csökkent.

hvg.hu hvg.hu




Élelmiszer-kereskedelem: kevesebbet drágábban
 

Élelmiszer-kereskedelem: kevesebbet drágábban

Magyarországon az élelmiszerboltok árai az első negyedévben átlagosan 6 százalékkal emelkedtek, Európában összesen 5 százalékos volt a növekedés – derül ki a Nielsen elemzéséből. Ugyanakkor a magyar mellett további tizenegy további piacon csökkent az élelmiszerek, háztartási vegyiáruk és kozmetikumok forgalma mennyiséget tekintve.

hvg.hu hvg.hu


A sör és a sajt a boltok sztárjai
 

A sör és a sajt a boltok sztárjai

A legutóbbi négy hónap során az élelmiszerek kiskereskedelmi eladása értékben 6 százalékkal nőtt, mennyiségben stabil maradt. Értékben is, mennyiségben is többet adtak el a boltok többek közt sörből, sajtból, tejfölből, margarinból és pralinéból

hvg.hu hvg.hu

Nielsen: a média minden ágában nőttek a reklámbevételek
 

Nielsen: a média minden ágában nőttek a reklámbevételek

Reklámra 498 milliárd dollárt költöttek tavaly a világon, 7 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Kiemelkedik a növekedés a ruházati cikkeknél és az egészségvédelemnél 18, illetve 11 százalékkal. Európában 0,4 százalékkal kevesebbet költöttek reklámra a vállalatok, míg a többi földrészen mindenütt növekvő a trend.

hvg.hu hvg.hu

Több mint ötmilliárdot költöttünk tavaly sonkára
 

Több mint ötmilliárdot költöttünk tavaly sonkára

Egyre több sonkát vásárolnak a magyarok húsvétkor - derül ki a Nielsen kutatásából. Az idei adatok még nem ismertek, de tavaly összesen 3.300 tonna fogyott, ami azt jelenti, hogy átlagosan - a csecsemőket is beleértve - mintegy 30 deka sonkát eszünk az ünnepen - olvasható az InfoRádió honlapján.

hvg.hu hvg.hu

A csokinyúl átvette a vezetést
 

A csokinyúl átvette a vezetést

A tejcsokoládéból készült nyúl és tojás dominál a húsvéti édességek piacán – derül ki a Nielsen legfrissebb elemzéséből. A múlt évben mind értékben, mind pedig mennyiségben bővült a megelőző években rendre csökkenő tendenciát mutató értékesítés. A termékek között a csokitojás sok évig tartó vezető pozícióját átvette a csokinyúl.

hvg.hu hvg.hu


A magyar fogyasztók a legpesszimistábbak
 

A magyar fogyasztók a legpesszimistábbak

Magyarországon 30 pontos fogyasztói bizalmi indexe a legalacsonyabb a világon – derül ki a Nielsen legutóbbi felméréséből. India a legoptimistább fogyasztói piac, elöl van még többek között Brazília, indonézia és Kína.

hvg.hu hvg.hu

A Balaton szelet a tévéreklámok sztárja
 

A Balaton szelet a tévéreklámok sztárja

Nőtt a reklámnézés és egy hirdető magasan uralta a tévés reklámidőt 2011-ben. Volt olyan nap, amikor ugyanazt a hirdetést közel ötszázszor vetítették, a legnézettebb reklám mégis egy magyar márkáé, a Balaton szeleté volt.

hvg.hu hvg.hu

A magyarok többsége magyar terméket vásárol
 

A magyarok többsége magyar terméket vásárol

Tízből hat fogyasztó tartja fontosnak, hogy amikor élelmiszert vásárol, akkor magyar terméket válasszon, közülük egyharmad a jó minőséget, egyötöd a hazai áru egészséges voltát jelölte meg döntése fő okának - derül ki a Nielsen piackutató felméréséből.

MTI MTI

Nielsen: Magyarországon a legalacsonyabb a fogyasztói bizalmi index
 

Nielsen: Magyarországon a legalacsonyabb a fogyasztói bizalmi index

Magyarországon 37 ponttal a legalacsonyabb a fogyasztói bizalmi index, a Nielsen piackutató vállalat szeptemberben végzett 56 országot átfogó felmérése szerint, közvetlenül előttünk foglal helyet Portugália, Románia, Dél-Korea, Horvátország és Görögország - közölte a Nielsen holding szombaton.

MTI MTI

Sokan nem értik az élelmiszerek csomagolásán lévő információkat
 

Sokan nem értik az élelmiszerek csomagolásán lévő információkat

A magyar fogyasztók bíznak az élelmiszerek csomagolásán lévő címkék információiban, de a többség csak részben érti a leírtakat - közölte a Nielsen piackutató cég. A Nielsen 55 országban, köztük Magyarországon végzett felmérést az élelmiszerek csomagolásán lévő információkról.

InfoRádió InfoRádió