Modern idők családi autója
A japán márka rendkívül népszerű SUV-ja különleges hajtási technológiával újult meg. Kipróbáltuk a Qashqai harmadik generációját.
A japán márka rendkívül népszerű SUV-ja különleges hajtási technológiával újult meg. Kipróbáltuk a Qashqai harmadik generációját.
Megérkezett a japán crossover hibrid hajtásláncú új kivitele.
Hazánkat két fiatal tehetség képviseli majd a szeptemberi párizsi megmérettetésen.
A belső égésű motorok mellett ma már ott vannak a hibrid és teljesen elektromos járművek, na meg a rengeteg elektronikus kütyü és vezetőtámogató rendszer, hogy az ember csak kapkodja a fejét, ha szétnéz az autószalonok kínálatában. De mi alapján és hogyan válasszunk autót, ha számunkra a család, a környezetvédelem, a stílus vagy épp a megbízhatóság az első? Az alábbiakban adunk néhány tanácsot a különféle csoportokba sorolható sofőrök számára.
Ilyen Juke garantáltan ritkán jön szembe az utakon, ennek megfelelően a sok száz lóerős japán kompaktnak alaposan meg is kérik az árát.
Végre fény derült a japán gyártó formabontó kompakt divatterepjáró újdonságának hazai áraira.
Tíz éve már, hogy megjelent a piacon a Nissan Juke, amely akkoriban különlegességnek számított. Nem csak a külseje, de méretei sem voltak szokványosak akkoriban. A világ azóta sokat változott, ideje volt bemutatni a második generációt. Az új Juke sokat nőtt és meg is komolyodott talán.
A japán gyártó korosodó karakteres modelljéből hamarosan megérkezik a következő generáció – vázoljuk, hogyan nézhet ki.
Ötéves a Nissan Juke, ennek apropóján egy brit művész zseniális alkotást készített csapatával.
Terry Grant kaszkadőr sofőr Goodwoodban megmutatta, hogyan kell két keréken rekordsebességgel végigmenni a pályán.
A turbós Juke az egyik pillanatban őrült versenyautó, a másikban nyugodt hobbiterepjáró, a harmadikban a belvárosi parkolóházak gumicsikorogtató divathercege. A plázáktól undorodom, terepen hamar felsülne, de sportos vezetése élmény, magas fogyasztása azonban mindent elront.
Megosztó személyiséggel bővült a kisautók piaca, egy fura szerzettel, egy hobbittal. Egyedi, nem utánoz senkit, izgalmas motorok hajtják, és még összkerékhajtással is kapható. Az utcán megbámulják. Van olyan, aki beleszeret, és rögtön megveszi, mások utálkozva méregetik. Teszteltük az alap benzinmotorral és a turbós, 190 lovas csúcsváltozatban is. Az utóbbi lenyűgözött, ám sok érte a 6 millió.