1060 lóerővel ordít bele a nagyvilágba a legújabb Ferrari
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a brutális Ferrari SF90 XX-et sem találják elég potensnek.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a brutális Ferrari SF90 XX-et sem találják elég potensnek.
A Ferrari Purosangue szélesebb, alacsonyabb és erősebb lett.
A biturbó V6-os “szívű” Ferrari 296 GTB szélessége nem kevesebb, mint 12 centiméterrel gyarapodott.
A közel 120 millió forintos MC20 Cielo remek biturbó V6-os benzinmotorjában sikerült még találni néhány extra lóerőt.
Itt a megoldás arra az esetre, ha az Urust esetleg még a legerősebb gyári formájában is picit unalmasnak találjuk.
A Ferrari 812 Superfast alaphelyzetben sem mondható éppen halknak, a Novitec féle spéci kipufogónak köszönhetően pedig még hangosabban ordít.
A hatalmas teljesítmény többek közt a nagy lökettérfogatnak és a hatalmas fordulatszámnak köszönhető.
Itt a megoldás azok számára, akik kevésnek találják a hibrid olasz sportkocsi 830 lóerejét.
A remek biturbó V6-os benzinmotorban sikerült még találni néhány extra lóerőt.
Az erősítőkúrán átesett plugin hibrid újdonság teljesítménye jelentősen meghaladja az 1000 lóerőt.
Az Autobahnon a jelek szerint remekül érzi magát a 24 colos kerekeken gördülő monstrum.
A tuningmesterek mind a külsőhöz, mind a motorhoz nagyon óvatosan nyúltak hozzá.
Az újdonság alig 2,6 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Az újdonság a 0-200-as sprintet is kevesebb, mint 8 másodperc alatt abszolválja.
Az ültetett sportfutóműves újdonság szuperhangos kipufogója F1-technikát vonultat fel.
Az olasz szupersportkocsival alig 2,6 másodperc alatt letudható a 0–100-as gyorsulás.
Az újdonság messze 3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.
A bukósisakban vezethető roadster kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
Íme a megoldás azoknak, akik eddig túl gyengének találták a szuperkönnyű brit hiperautót.
Nem is árt egy kicsit közelebb ülni az aszfalthoz, amikor a 782 lóerőt kell valahogy kézben tartani.