szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a brutális Ferrari SF90 XX-et sem találják elég potensnek.

A Ferrari 2019-ben debütált első igazi plugin hibridjében, az SF90 Stradaléban egy 780 lóerős biturbó V8-as benzinmotor található, mely a három villanymotor által produkált 220 lóerővel kiegészítve kereken 1000 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.

Négy évvel később debütált a közúti versenyautónak tekinthető még komolyabb XX kivitel, mely általunk nemrégiben nyitható tetejű verziójában alaposan körbejárt szupersportkocsi elsősorban egyedi aerodinamikai csomagjáról, csökkentett tömegéről és 30 lóerővel nagyobb teljesítményéről ismerszik meg.

Ferrari SF90 XX Spider
László Ferenc
Ferrari SF90 XX Spider
László Ferenc

És most feltűnt a színen a Novitec által tuningolt SF90 XX, mely egy picit még magasabbra helyezi a lécet.

A villanymotorokhoz nem nyúltak hozzá a fejlesztők, azonban a V8-as erőforrásban találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt, így az összteljesítményt sikerült 1060 lóerőre növelni.

Novitec Ferrari SF90 XX
Novitec
Novitec Ferrari SF90 XX
Novitec

Az egyedi 20-21 colos kerekekkel szerelt, 25 milliméterrel ültetett futóműves, spéci sportkipufogós és méretes hátsó légterelős újdonság menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek.

A nyolcfokozatú automata váltós, összkerék-hajtású és alig 1560 kilogramm tömegű SF90 XX gyári állapotában 2,3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást, 6,5 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra és 320 km/h a végsebessége.

Novitec Ferrari SF90 XX
Novitec
Novitec Ferrari SF90 XX
Novitec
Novitec Ferrari SF90 XX
Novitec
Novitec Ferrari SF90 XX
Novitec
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!