Itt az új Renault Zoe: erősebb lett Európa legkelendőbb villanyautója
A francia gyártó úgy gondolta, hogy éppen itt az ideje a városi kisautó teljesítménynövelésének.
A francia gyártó úgy gondolta, hogy éppen itt az ideje a városi kisautó teljesítménynövelésének.
A kiváló ár/érték arányú járgánynak ezt a példányát sikerült úgy provokálni, hogy ijesztő módon felboruljon.
Az ikonikus autógyártókról el sem tudjuk képzelni, hogy ne négykerekű járműveket készítsenek, pedig a motorok terén is gyönyörű dolgokat alkothatnának.
Még akkor is, ha az egész csak a megjelenésről szól, igen látványos lett a Renault Clio RS 18.
Ez a remek 1310 TLX olyan régi, hogy akár már oldtimer rendszámot is tetethet rá az új tulajdonosa.
A feladat és az autó adott volt, ebből kellett kihozni a maximumot. A produkció viszont nem kicsit lett veszélyes.
A franciák, a németekkel közösen fejlesztettek egy kisméretű, új benzinmotort, amely számtalan modelljükben megjelenik hamarosan.
Az elektromos hajtással rendelkező személyautók a korábban előrejelzettnél nagyobb tempóban nyernek teret maguknak.
Az útra minden körülmények mellett nagyon oda kell figyelni, mutatjuk, hogy miért.
Hallottunk már néhány extravagáns leánykérésről, de ilyen F1-es felütésűvel eddig még nem találkoztunk.
Aki megteheti, hogy új autót vegyen, azok közül vélhetően sokan vannak úgy vele, hogy hamarosan feltűnhet a színen egy olyan elektromos autó, amelyen már érdemes komolyan elgondolkodni. A Renault Zoe nagyjából ilyen autó. Egyfelől nagyon meggyőző, de kell hozzá a felhasználói tudatosság, hogy azt kapjuk tőle, amit tud.
Az egyik legnépszerűbb francia kisautó következő kiadása igen komoly technikai fejlesztéseket fog felvonultatni. Remélhetőleg elérhető áron.
Egy nagy presztízsű márkából nem lehet „low cost” verziót csinálni, a sikeres olcsó autó eleve fapadosnak születik – így foglalta össze az AFP hírügynökségnek a nemzetközi autóipar egyik szakértője, Flavien Neuvy, a Cetelem piacfigyelő ügynökség igazgatója a Dacia Logan példátlan sikerét.
Ebben az apró francia villanyautóban nagyon komoly erő és versenypotenciál rejtőzik.
A Renaultéhoz hasonló koncepciót eddig még egyetlen más gyártónál sem láthattunk.
Felettébb kíváncsiak lennénk, hogy a sofőrök körülbelül milyen választ adnának arra az egyszerű kérdésre, hogy "miért?".
Ezúttal végre nem csapdostak rá folyton a dizájnerek kezére a Nissannál: a Micra külcsínje és belseje még sohasem volt olyan menő, mint most. De ezen túl vajon jó autó-e a franciáknál készülő városi járgány?
A Forma–1 négyszeres francia világbajnoka aktív versenyzői korának számítógépeinél is precízebben tudta, mennyit kell kihoznia az autóiból a győzelemért. Alain Prost, a Professzor a Hungaroringet is szerette, pedig a magyar pálya azon kevés versenyhelyszínek egyike, ahol sosem tudott nyerni. Persze, hogy Senna (is) benne volt ebben...
Az elmúlt négy évben négy franciaországi Renault-üzemben – összesen 11 gyár van a cég anyaországában – 12 öngyilkosság, vagy arra irányuló kísérlet történt. A sajtó a komoly befolyással bíró szakszervezetekkel közösen próbálja feltárni az okokat.
Luis Fonsi elképesztő világsikert aratott zenéje a jelek szerint az autósokat is alaposan megfertőzte.