Mint egy mini-Megane: teljes pompájában itt a vadonatúj Renault Clio
A francia gyártó 7 év után küldi nyugdíjba az előző Cliót, amelyet a most leleplezett ötödik generációs verzió követ a sorban.
A francia gyártó 7 év után küldi nyugdíjba az előző Cliót, amelyet a most leleplezett ötödik generációs verzió követ a sorban.
A franciák városi kisautója a Volvókéhoz hasonló állított tabletet kapott a műszerfal közepére.
Carlos Ghosn lemondását a francia pénzügyminiszter is megerősítette.
A Smart ForFour testvérmodelljének a külcsínje nem sokat változott, de a technika persze modernebb lett.
Carlos Ghosnról kiderült, hogy nem fizet vagyonadót Franciaországban, mert hivatalosan Hollandiában van bejelentve.
22 napi előzetes után vádat emelt az ügyészség Japánban Carlos Ghosn és jobbkeze, Greg Kelly ellen, adócsalás miatt. Két időszakot is problematikusnak tart az ügyészség: az első a 2011-2015-ös periódust érinti, a második pedig a 2018-ban zárult három évet.
Ezen a hétvégén Fernando Alonso a 311. – és jelen állás szerint utolsó – Forma–1-es versenyén áll rajthoz. Tizennyolc szezon, két világbajnoki cím, 32 győzelem, 97 dobogó, 22 pole pozíció van mögötte. Meg persze rengeteg sztori.
A 44 millió dollárt elsíboló Carlos Ghosn világuralmi terveit vélhetően nélküle is megpróbálja megvalósítani a Renault–Nissan–Mitsubishi-triumvirátus – előtte azonban Tokió ki akarja deríteni, mégis hogyan tudta átverni a Nissan fél évtizeden át a könyvvizsgálóját, az Ernst & Youngot.
Az AvtoVAZ-nál idén jelentősen több motor készül, mint tavaly, és jövőre is növekedni fog a gyártókapacitás.
A Renault, a Nissan és a Mitsubishi részvényei mélyrepülésben vannak, mióta Carlos Ghosn, az autós birodalom királya egy börtöncella kényelmét élvezi, Japánban – számol be a párizsi Le Figaro gazdasági rovata.
Carlos Ghosn leváltását jelentette be a Nissan autógyár Japánban, ahol csaknem húsz éven át mint nagy varázslót tisztelték, mert a gyengélkedő cégből világmárkát csinált. A mohósága okozhatta a vesztét.
Ebből a szupererős kivitelből nagyon keveset gyártottak, így alaposan meg is kérik a jó állapotú példányok árát.
Arra kérik a gyárakat, finanszírozzák a régi, büdös autók lecserélését.
Ebből az olcsó kis román autóból garantáltan nem fog szembejönni minden sarkon egy példány.
A Renault egyik vezető munkatársa talált némi párhuzamot az olcsó román SUV és az ikonikus amerikai izomautó között.
MGU-K és MGU-H. Eddig csak a Forma–1-ben hallhattunk róluk, de most egy utcai autóba is bepakolta ezeket a Nissan prémium márkája.
Ennek a versenynek a szervezői a nézők biztonságával vélhetően egyetlen percig sem foglalkoztak.
Az új motorokkal támadó kompakt divatterepjárót a Párizsi Autószalonon láthatjuk majd először testközelből.
Ennek az országnak az első számú embere úgy gondolta, hogy az állami tisztségviselőknek nem illik luxusautókkal közlekedniük.
Megmutatták a franciák újdonságukat, amely Oroszországban fog készülni.