Francia tényfeltáró újságírók otthon is lebuktatták a Japánban lekapcsolt autókirályt
Carlos Ghosnról kiderült, hogy nem fizet vagyonadót Franciaországban, mert hivatalosan Hollandiában van bejelentve.
Carlos Ghosnról kiderült, hogy nem fizet vagyonadót Franciaországban, mert hivatalosan Hollandiában van bejelentve.
22 napi előzetes után vádat emelt az ügyészség Japánban Carlos Ghosn és jobbkeze, Greg Kelly ellen, adócsalás miatt. Két időszakot is problematikusnak tart az ügyészség: az első a 2011-2015-ös periódust érinti, a második pedig a 2018-ban zárult három évet.
A 44 millió dollárt elsíboló Carlos Ghosn világuralmi terveit vélhetően nélküle is megpróbálja megvalósítani a Renault–Nissan–Mitsubishi-triumvirátus – előtte azonban Tokió ki akarja deríteni, mégis hogyan tudta átverni a Nissan fél évtizeden át a könyvvizsgálóját, az Ernst & Youngot.
Az AvtoVAZ-nál idén jelentősen több motor készül, mint tavaly, és jövőre is növekedni fog a gyártókapacitás.
A Renault, a Nissan és a Mitsubishi részvényei mélyrepülésben vannak, mióta Carlos Ghosn, az autós birodalom királya egy börtöncella kényelmét élvezi, Japánban – számol be a párizsi Le Figaro gazdasági rovata.
Ebből a szupererős kivitelből nagyon keveset gyártottak, így alaposan meg is kérik a jó állapotú példányok árát.
Arra kérik a gyárakat, finanszírozzák a régi, büdös autók lecserélését.
A Renault egyik vezető munkatársa talált némi párhuzamot az olcsó román SUV és az ikonikus amerikai izomautó között.
MGU-K és MGU-H. Eddig csak a Forma–1-ben hallhattunk róluk, de most egy utcai autóba is bepakolta ezeket a Nissan prémium márkája.
Az új motorokkal támadó kompakt divatterepjárót a Párizsi Autószalonon láthatjuk majd először testközelből.
Ennek az országnak az első számú embere úgy gondolta, hogy az állami tisztségviselőknek nem illik luxusautókkal közlekedniük.
Megmutatták a franciák újdonságukat, amely Oroszországban fog készülni.
A sportos SUV-k piaca is nagyon megerősödött érdemes termékeket fejleszteni rá a nem prémium márkáknak is.
Igény talán lenne rá, de ez már annyiba kerülne, amit a célközönség nem fizetne ki egy Daciaért.
Az olasz csapat a jelek szerint erősen bízik az ultralágy gumik mogyoródi sikerében.