Autópályán fotóztuk le az 1900 lóerős Pininfarina Battistát
Az indiai tulajdonban lévő olasz márka horvát technológiájú hipersportautója bőven kevesebb, mint 2 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
Az indiai tulajdonban lévő olasz márka horvát technológiájú hipersportautója bőven kevesebb, mint 2 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
A Nordschleifén a 2000 lóerős teljesítmény kevés a sikerhez, ha mellé 2,3 tonnás tömeg társul.
A Rimac Nevera az utcai elektromos autók új királya a Ringen.
A Lucid Air Sapphire teljesítmény, gyorsulás és hatótáv fronton is alaposan rálicitál a legerősebb Teslára, igaz sokkal drágább is annál.
A két turbóval megfújt 5 literes motor által hajtott Regera új rekordot állított be 0-400-0 km/h fronton.
Így például kevesebb mint 30 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 400 km/h-ra és áll meg.
Az egykori kis garázscégből mára a Bugattikat is fejlesztő Rimac saját autója egy technológiai remeklés.
A puskagolyóként kilövő Pininfarina Battista letaszította a trónról az eddigi rekorder Rimac Neverát.
Az ötszemélyes Air Sapphire elképesztően gyorsul és bőven 300 km/h feletti a végsebessége.
A közel 2000 lóerős Rimac Nevera bebizonyította, hogy nemcsak 0-100-as gyorsulás tekintetében van ott a szeren.
A volt Forma-1-es pilóta és világbajnok régóta nyomult a Rimac cégnél hogy megszerezze az elsőséget.
A még mindig csak a harmincas éveiben járó cégtulajdonos Mate Rimac és cége mára az egyik leginkább elismert neve a nagy teljesítményű elektromos autók fejlesztésének.
A Rimac Nevera villanyautó kevesebb mint 2 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100 km/h-ra.
A Rimac Nevera zord téli körülmények melletti tesztjei sikerrel zárultak.
A horvát garázscégből lett Rimac elektromos szuperautó-gyártó nemrégiben egyesült a Bugattival.
Megkezdi a működését a Bugatti-Rimac vegyesvállalat, a Volkswagen leányvállalata, a Porsche keddi bejelentése alapján.
Az elektromos szupersportkocsikban utazó Mate Rimac kezébe kerül a legendás Bugatti, mert a luxusmárkát eddig birtokló Volkswagen szabadulni akart a vaskos veszteséget termelő érdekeltségétől.
A horvát-francia-német sportkocsicégben mintegy 430 ember fog majd dolgozni szupersportautókon.
A szakaszon, ahol a videó készült, elvileg 90-es korlátozás van, amit sikerült 142 km/h-val túllépni.
A 0-ról 100-ra kevesebb mint 2 másodperc alatt katapultáló Rimac Nevera alapváltozatban sem nevezhető gyengének, de hamarosan még erősebbé válhat.