A Wizz Air-vezérnek tetszik, hogy az állam megvenné a Budapest Airportot, majd odaszúrt a Ryanair-vezérnek is
Váradi József üzent a magyar légitársaság hazai elsőségét megkérdőjelező Michael O’Leary-nek.
Váradi József üzent a magyar légitársaság hazai elsőségét megkérdőjelező Michael O’Leary-nek.
Az újabb útvonalfejlesztés előtt álló Wizz Air lesz a Magyar Olimpiai Bizottság partnere az olimpikonok Párizsba, illetve hazautaztatásában.
Gondok vannak a gépekkel, kevés a kapacitás, repülni meg sokan akarnak. Drágulni fog idén is a repülés, Michael O’Leary szerint akár 10 százalékkal is feljebb mehetnek az árak.
Az ír fapados légitársaság 66-ra bővíti úticél-pontjai számát, egyben a magyar kormány kikezdése mellett is a hazai piac legnagyobb játékosa kíván lenni. Idén jelenős befektetések nyomán lehagyhatja a Wizz Airt, egyben a hazai piac vezetői pozícióját is tovább erősítheti.
A légi közlekedés az elmúlt évben hatalmas küzdelmet folytatott, hogy lépést tartson a járvány utáni utazási boommal, erőfeszítésüket pedig nehezíti a munkaerő- és alkatrészhiány. A helyzetet tovább rontja, hogy a balesetek miatt az amerikai hatóságok nem engedik bővíteni a Boeing MAX repülőgépek gyártását. A kereslet–kínálati olló szélesedése viszont növeli a légitársaságok költségeit, akik az utasok jegyeiben érvényesíthetik azt. A zavaros helyzetet használná ki a Ryanair.
A fapados légitársaság jogerősen is megnyerte a Fogyasztóvédelmi Hivatal elleni perét, nem kell 300 milliós bírságot fizetnie.
Az Isha névre keresztelt vihar teljesen felforgatta Nyugat-Európa légi közlekedését.
A Ryanair egyébként nem használja azt a típust, amelynek az ajtaja leszakadt múlt héten.
Ennyivel nyugodtabb lehet a Budapestről utazók élete.
A fapados társaság éves szinten ettől még nem számít profitcsökkenésre.
Így az egész családja lemaradt a szilveszteri álomutazásról.
Európa egyik legnagyobb vezetői bónuszát kaphatja meg Michael O’Leary, ha még egy kicsit feljebb sikerül tornázni a Ryanair árfolyamát.
A kiwi.com szerint a Ryanair terel, mikor az utazásszervezők árairól beszél.
Olyan utazásszervezőt is talált a Ryanair, amely 344 százalékot dob rá az árra, amit a légitársaság megkér.
Rekordforgalmat ért el az áremelés ellenére a fapados légitársaság, amely azt jósolja, hogy az éves profit minden eddigi rekordot megdönt majd.
A Ryanair olyan régiókban is megduplázná jelenlétét, mint Lengyelország, ahol eddig a Wizz Air volt az uralkodó diszkont légitársaság.
Három éve indított eljárást a Fővárosi Kormányhivatal, mert a légitársaság egy járatkésésről nem tájékoztatta az utasokat, és ellátásukat is elmulasztotta.
A légitársaság október 11-ig minden izraeli járatát törölte.
Olyan „működési korlátozásokat” emleget a cég, amelyekre „nincs ráhatásuk”.
Alig feleannyi repülőt tud a Boeing határidőre küldeni a Ryanairnek, mint amennyit ígért. A cél most az, hogy a 2024-es nyári főszezonra már ne legyen gond.