Palesztinának nevezte Izraelt egyik járatán a Ryanair utaskísérője
A helyi média a légitársaság bojkottjára buzdít.
A helyi média a légitársaság bojkottjára buzdít.
Aidan Murray fiatal női pilótákat zaklatott.
Majdnem duplájára emelték a megtakarítások után fizetendő adót; bemutatták a 2024-es költségvetést, és már kezd látszani, min próbálnak spórolni; megsemmisítette a törvényszék a Ryanairre fogyasztóvédelmi bírságot kiszabó határozatot. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Csavaros jogi ügy kerekedett a Ryanair és a kormány közötti nyilatkozatháborúból, amely idiótázással indult tavaly nyáron, majd egy több száz milliós fogyasztóvédelmi bírságig jutott el. Az ítélet azonban nem ezért érdekes, hanem mert rávilágít arra, a kormány hogy próbált trükközni az extraprofitadóval.
A fapadost amiatt büntették meg, mert egy az egyben ráterhelte utasai egy részére a tavaly nyáron kirótt extraprofitadót. A bíróság most a Ryanairnek adott igazat, amikor kimondta: az adó alanya valóban a légitársaság.
Utasai rekordprofitot hoztak a fapados légitársaságnak, a jövő pedig ennél is fényesebb a cég szemében.
Az ír vállalat Twitter-oldalán visszatérő téma az ablak nélküli ablak melletti ülés.
A légitársaságnak most egy 2020-as eset miatt kell fizetnie.
Rekordinfláció idején a magyarokat sújtja az adó a légitársaság szerint.
A légitársaság szerint a kormány extraprofitadója sérti az arányos közteherviseléshez való jogot.
Michael O'Leary szerint, ha visszavonnák az extraprofitadót, a vállalata évi 5-6 millióval több turistát hozna Magyarországra.
A kormányhivatal azért büntette a légitársaságot, mert azt kommunikálták, hogy rájuk vetették ki az extraprofitadót.
Egymillió aláírást gyűjtene össze a Ryanair annak érdekében, hogy rávegye az Európai Uniót, lépjen fel a francia légiforgalmi irányítók további sztrájkjaival szemben. A felhívásuk címzettje Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság elnöke.
Késett, vagy törölték a járatát? Nincs egyedül: rengeteg a kárigény az európai légitársaságoknál.
Nyolcezer brit utast kérdeztek meg arról, milyen tapasztalataik vannak a légitársaságokról.
Szinte alig van valami, amiben megegyezik a két cég, amely egyaránt piacvezetőként hivatkozik magára Magyarországon.
Bár utasként legtöbbször csak a jegy ára számít, amikor légitársaságot választunk egy-egy útra, valójában szinte alig van valami, amiben megegyezik a két fapados cég. Most végignéztük apránként, mekkora különbség van a két légitársaság között, ebben pedig Bukta Gábor, a Concorde részvénypiaci elemzője volt a segítségünkre.
Az ír üzletembernek ilyen a stílusa. Most a tervezett új és nagy lengyel repülőtér miatt háborgott.
A leginkább Nagy-Britannián belül repülő Flybe már a koronavírus idején is komoly gondban volt.
És amúgy bejelentette, hova utazhatnak velük az utasok nyáron, bár abban újdonság nem volt.