Olasz virtus: Ferrari motoros divatterepjárót mutatott be a Maserati, félhet a Porsche Cayenne?
Ez az emelt karosszériás méretes olasz járgány úgy megy, mint a jobb sportkocsik. Az olaszok nagyon kitettek magukért.
Ez az emelt karosszériás méretes olasz járgány úgy megy, mint a jobb sportkocsik. Az olaszok nagyon kitettek magukért.
A külsőt egyedire formáló tervezők merészsége a beltérre már elfogyott, ám a dél-koreai gyártó trendi újdonsága még így is könnyen bestseller lehet a maga kategóriájában. Kipróbáltuk a Hyundai Konát.
A VW a jelek szerint jóárasítani kívánja a BMW X6-féle sportos SUV-dizájnt.
A japán gyártó az Egyesült Államokban leplezte le egyik legkelendőbb modelljének új kiadását.
A Volvót birtkoló kínai autógyártó bemutatta vadonatúj modelljét, mely közeli rokonságot ápol az XC40-nel.
Lassan százféle szabadidő-autót lehet kapni nálunk is, ha minden változatot beleszámolunk. Ilyen elképesztő tolongásban új szereplőként érdemes lehet olyan értékek felé fordulni, melyeket mindenki ismer. Mit szólna például egy új Golfhoz, csak gólyalábon?
Ez az új terepjáró nemcsak elrettentő megjelenése, hanem elképesztően magas ára révén is igazi különlegességnek számít.
A négykarikás gyártó hamarosan egy minden korábbinál kisebb divatterepjáró-újdonsággal fog előrukkolni.
Nincs mese, a kékvérű brit márkának is be kell állnia a sorba, és elő kell rukkolnia egy saját SUV-val.
Az olasz márka hamarosan előrukkolhat egy vadonatúj crossover modellel, vagyis érkezőben a Stelvio kistestvére.
Az olasz autógyártó modelljei világszerte igen komoly népszerűségnek örvendenek, elsősorban a Huracán fogy jól, de az Urus is feljövőben van.
A japán gyártó korosodó karakteres modellje megkapta az utolsó ráncfelvarrását. Mutatjuk, milyen lett.
Talán nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy az idei Genfi Autószalon egyik legfurcsább autója ez a svájci járgány.
Erőhiányban egészen biztosan nem szenvednek ezek az új bajor divatterepjárók. Mutatjuk őket.
Teljesen biztosak lehetünk abban, hogy ilyen Giulia és Stelvio igen ritkán fog szembejönni velünk az utakon.
Az Audi e-tron nem más, mint egy villanymotoros sportos SUV-modell, mely 2018 végén érkezik meg a kereskedésekbe. Addig pedig megtesz még 5 millió kilométert.
A Volvo XC40 a nemzetközi autós szakújságírókhoz hasonlóan a magyar ítészeket is alaposan meggyőzte.
A Bentley gigantikus SUV modellje megkapta a VW konszern fejlett plugin hibrid rendszerét.
Genfben hivatalosan is lehullott a lepel a VW konszernhez tartozó márka vadonatúj kompakt crossover újdonságáról.
Elképesztően mennek az SUV-k, tavaly már közel 28 millió darabot adtak el belőlük, ami azt jelenti, hogy világszinten minden harmadik új autó ilyen emelt hasmagasságú „terepjáró”.