#Strabag

Soha nem zárul be az M0-körgyűrű
 

Soha nem zárul be az M0-körgyűrű

Fejleszt(get)ik a Budapest körüli autópályát, de nagyon úgy fest, teljesen körbe soha nem fog érni. A déli szakasz napokban átadott bővítése után csaknem azonnal megkezdődik az M5 felé a további bővítés és szélesítés, a körgyűrű nyugati szektorának kiépítésének kezdete azonban továbbra is olyan távoli, hogy inkább csak elméleti lehetőségként érdemes számolni vele.

hvg.hu hvg.hu

Selmeczi
 

Selmeczi "Strabag Olajfa Koalíciót" vizionál az ellenzékben

A Fidesz szóvivője szerint az ellenzéki pártok Közgéppel kapcsolatos nyilatkozatai alapján kijelenthető, hogy létrejött a "Strabag Olajfa Koalíció", ugyanis az MSZP, az LMP és a Demokratikus Koalíció (DK) a legképtelenebb vádakat találja ki "a Strabag legnagyobb konkurenciája, a magyar tulajdonú Közgép ellen".

MTI MTI



Felújítás aranyárban – avagy miért drága a Margit híd?
 

Felújítás aranyárban – avagy miért drága a Margit híd?

A fővárosi projektek esetében már megszokott költségnövekedés a Margit hidat sem kerülte el, ám az, hogy a híd rekonstrukciója az eredetileg becsült összeg duplájába került, még a költségtúllépésben tapasztalt várospolitikusokat is meglepte. Hogy szállt el így a hídfelújítás ára? S kik állnak a közbeszerzésen induló cégek mögött? Pénzügyi összefoglalónk.

hvg.hu hvg.hu

Veszteséges a Strabag
 

Veszteséges a Strabag

Az osztrák Strabag építőipari vállalat hétfőn 23,4 millió eurós veszteséget jelentett adó után az első félévről, ezt a kisebbségi részesedésekkelmagyarázták az időközi beszámolóban. A tavaly első félévben egymillió eurós adózott eredménye volt a Strabag-nak.

MTI MTI